Da har jeg og sambo

NkariOgSnuppa

Forumet er livet
registrert oss hos giblod.no[:D]
Så nå venter vi bare på telefon[:D]
Blir spennende og se, men håper likevell egentlig ikke at noen får bruk for blodet mitt, i sånn bilulykke sammenheng osv[8|]
Hva med dere? Noen som er blodgivere?

Så bra! [:)]

Jeg var blodgiver før, men ga mest plasma pga sjelden blodtype. Nå bor vi ti mil fra nærmeste sykehus, så det er ikke bare å stikke innom, liksom. Også ammer jeg jo. Men tenkte jeg skulle undersøke muligheten for å gi blod når jeg er ferdig med ammingen, vet jo om plasser hvor de har sånne "blodbusser" (hørtes nasty ut) hvor de kjører rundt og tar imot blod.

ORIGINAL: IdaK

Så bra! [:)]

Jeg var blodgiver før, men ga mest plasma pga sjelden blodtype. Nå bor vi ti mil fra nærmeste sykehus, så det er ikke bare å stikke innom, liksom. Også ammer jeg jo. Men tenkte jeg skulle undersøke muligheten for å gi blod når jeg er ferdig med ammingen, vet jo om plasser hvor de har sånne "blodbusser" (hørtes nasty ut) hvor de kjører rundt og tar imot blod.

Ja, gleder meg... Men ang. amminga, er det ikke noe sånn at det nå gå så og så lang tid etter amming før en kan gi blod?

Sist jeg ble testa, fikk jeg ikke lov.
Og ærlig talt, så har jeg ikke noe særlig lyst heller, for jeg haaaaaater nåler! [8|][&:]

Jeg skulle gjerne gitt blod! Jeg har ikke noe problem med å tappes, ikke redd for nåler, og har blodtype 0. Men jeg får ikke lov. 

ORIGINAL: Rimpro

registrere meg for 3 gang i går, å ble rngt i da.. time på fredag.. håer jeg får lov å gi :D

Krysser fingrene for det:)

Mannen min gir, men jeg får ikke lov, jeg feiler for mye...
Ellers skulle jeg gjerne gitt

Jeg har også registrert meg [:)]

ORIGINAL: Zita

Jeg har også registrert meg [:)]

så bra:)

De vil ikke ha mitt blod gitt,enda jeg er 0-,men jeg har jo så mye rart at det er ikke noe tema og dele[&:]

Jeg får ikke lov å gi blod dessverre, hvis ikke skulle jeg gjerne gjort det.

heldiggriser[8D] vil også, men får faker'n ikke lov[:-]

Eg har vore blodgivar i mange år, først i Bergen når vi budde der, og deretter her i Oslo. Har sjølvsagt ikkje gitt blod etter eg blei gravid (meiner dei sa eg hadde karantene til 1 år etter fødsel..??), men kan vel starte igjen om ikkje alt for lenge [:)]

Jeg har vært blodgiver i mange år [:D] Kjempebra du har meldt deg som giver! Synes det er kjempefint å gi. Var i karantene 1 år etter Anders ble født, men har allerede gitt blod igjen en gang [:D]

ORIGINAL: H i l l a

heldiggriser[8D] vil også, men får faker'n ikke lov[:-]

Ikke jeg heller [&:]

Har registrert meg for en stund siden, men aldri helt kommet meg inn til Drammen for å gjøre det. Og nå vet jeg ikke om jeg får lov siden jeg er gravid...

Jeg ga blod en gang, neste gang fikk jeg ikke lov selv om det ikke var forandring i status fra forrige gang. Bruker nemlig en allergimedisin fast, noe den første sykepleiern mente gikk fint, mens den neste ikke syntes det var greit [8|]

Har en spesiell blodplatetype, så kan ikke være blodgiver[8|]

Back
Topp