Da har jeg mista

Sofius

Forelsket i forumet
Nettopp ferdig på ul. Ingen endring fra forrige uke. Ingen hjertelyd. Deg var to muligheter. Enten var jeg kortere på vei eller så hadde det slutta å vokse. Han trodde siste og at blødningen var på vei til å fjerne det.

Jeg er helt knust. Etter 2.5 år som prøvere skjedde detta. Livet er urettferdig.

Tok en hcg for å se hva den var nå. Og skal ny på mandag og ny ul om en uke.

Men tok en cbd digital nå som hadde gått ned til 2-3 så tyddlig at jeg mister..

Uff, føler med deg. Synes ikkje det er stas å lese slikt. Håpar det går bedre neste gong, dersom SA er eit faktum.
Sender mange varme klemmar ❤️

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️

Trist å lese Sofius! Håper virkelig du blir fort gravid igjen! Masse lykke til framover, ta vare på hverandre!

Huff da :( Det var virkelig trist å lese :( Sender deg en stor klem <3

Så trist å lese:( lykke til videre..håper det ordner seg for deg

Sent from my iPhone using BV Forum

Så trist Sofius :'( håper virkelig at neste spire sitter fort! Lykke til videre ♡

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Så trist :( Føler virkelig med deg :Heartpink

Huff, så kjipt! Trist å lese :(

Sent from my iPad using BV Forum

Trist å lese;( sender deg mangen varme klemmer, og håper spiren klamrer seg fast snart!

Telefontasting
Gutt12 og lillebaby mai15

å nei! så trist! håper du kommer snart tilbake med spire♡

Tusen takk alle sammen.. føler meg helt tom og jævlig..

Men får tenke framover. Da blir det slankeoperasjon for å stabilisere pco.. og barneønske får vente i alle fall ett år.

Kos dere masse med babyene deres <3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nei, så innmari trist å høre/lese <3
Hadde håpet alt skulle være i orden og du kunne kommet ut fra ul med senkede skuldre etter mange dager med usikkerhet.
Ønsker deg masse lykke til i forhold til operasjon og stabilisering av pco, og kjenner med hele meg at DIN tur også kommer, bare vent og se <3

Er det sant??! :( Dette var kjempe trist, Sofius!! :(

Back
Topp