nå har jeg egentlig ikke vært plaget med for lite melk, men jeg har hatt et forferdelig stress helt siden gutten var 2 uker.. da ble nemlig mannen opperert i ryggen, og 2 unger + fjøs var mitt ansvar hele og alene. mannen SKULLE bli bra etter 2-3 uker.. men etter 2uker ble han sendt inn akutt. 1 uke på sykehus og ny opperasjon.. det er nå 4uker siden den siste opperasjonen og han har begynnt å hjelpe meg med småting inne.. -SMÅTING.. han passer gutten mens jeg gjør fjøs, henter ved, handler osv osv.. så nå ser jeg ikke rå for den forbaska amminga lengre. jeg har ikke tid.. ENN Å IKKE HA TID TIL SIN EGEN UNGE!!!!!!
hver gang han har prøvd å drikke har han holdt på å drukne i spylingen av melk, for det har vært så fryktelig spreng.. prøvde å pumpe meg noen dager, men hvordan skal jeg vinne på alt da? åh... ja å så blir det jo lamming om et par uker også... å da "flytter" jeg jo ut i fjøset,..,.. stakkar lillegutt :(
hver gang han har prøvd å drikke har han holdt på å drukne i spylingen av melk, for det har vært så fryktelig spreng.. prøvde å pumpe meg noen dager, men hvordan skal jeg vinne på alt da? åh... ja å så blir det jo lamming om et par uker også... å da "flytter" jeg jo ut i fjøset,..,.. stakkar lillegutt :(
Men han mannen din skulle jeg tatt et oppgjør med