da, har jeg gitt opp!

hannemoor

Glad i forumet
nå har jeg egentlig ikke vært plaget med for lite melk, men jeg har hatt et forferdelig stress helt siden gutten var 2 uker.. da ble nemlig mannen opperert i ryggen, og 2 unger + fjøs var mitt ansvar hele og alene. mannen SKULLE bli bra etter 2-3 uker.. men etter 2uker ble han sendt inn akutt. 1 uke på sykehus og ny opperasjon.. det er nå 4uker siden den siste opperasjonen og han har begynnt å hjelpe meg med småting inne.. -SMÅTING.. han passer gutten mens jeg gjør fjøs, henter ved, handler osv osv.. så nå ser jeg ikke rå for den forbaska amminga lengre. jeg har ikke tid.. ENN Å IKKE HA TID TIL SIN EGEN UNGE!!!!!!
hver gang han har prøvd å drikke har han holdt på å drukne i spylingen av melk, for det har vært så fryktelig spreng.. prøvde å pumpe meg noen dager, men hvordan skal jeg vinne på alt da? åh... ja å så blir det jo lamming om et par uker også... å da "flytter" jeg jo ut i fjøset,..,.. stakkar lillegutt :(

Det hørtes hektisk ut!

Rart du har hatt nok melk med alt det stresset.
Skjønner godt at du har gitt opp nå. Det er jo ingen fare å få flaske da.
Får håpe mannen din får til å gi flaske når du er fullt opptatt med alt det andre.
Husk å puste[;)]

Uff... Be familie om litt hjelp innimellom, du kan nok trenge litt avlastning så du ikke blir utbrent! Du skal jo kunne tenke tilbake på permisjonstiden som noe fint!
[:-]

ja skulle ønske jeg kunne skrytt av en fantastisk familie som stiller opp i hytt å pine men akk nei! her er det IKKE snakk om å hjelpe hverandre........ men jeg biter sammen.. ungene er heldigvis greie å ha med å gjøre :)

takk for svar på sutringa mi:)

Uff, You hang in there! Sender gode tanker [:)]

Uff, for en forferdelig dårlig timing... Du har virkelig hatt "litt" å stri med! Godt gjort å klare å beholde melka gjennom alt sammen [:)] Men du har virkelig gjort så godt du kan - nå kan du gjøre det som er best for deg med god samvittighet [;)] Kjenner bare jeg blir litt irritert på denne familien din som ikke kan stille opp - du hadde jo absolutt hatt godt av litt avlastning for å kunne kose deg litt med barna dine!

Du har JAMMEN fått ditt altså! Får nesten lyst til å ringe familien din og kjefte litt [:@] Du trenger avlastning - hvis det var meg så hadde jeg eksplodert for leeeenge siden!!! [:@] Sender deg KLEM!!!

takk. kunne vært godt med avlasting ja, men det er jo umulig så... men setter ikke noe stjærne i taket for mannen heller da han får til å holde på med det han har lyst til, men ikke noe jeg trenger hjelp til.. fantastisk egoistisk... han har kanskje skiftet 3 bleier til nå.... og sikkert skiftet olje og filter på 10-15 biler! snakk om å være "gammeldags".. unger å hus er kjærringarbeid.. hurra.

beklager dritslenginga mi altså men er temmelig fed up nå... hadde jeg ikke vært så forbaska glad i sauene mine hadde jeg sendt mange til slakt nå.. men sliter litt med det når alle er så spesielle for meg. hver en av de 43 sauene mine har navn også de 20 jeg passer på for en kompis..

går det an å bare si opp husmorjobben? det hadde vært fint det..

Jeg får så utrolig vondt av deg....[:(] Har så lyst å hjelpe deg! Hadde jeg bodd så d gikk ann å kjøre hver dag så hadde jeg JAGGU komme på dagen! mager trøst, men huff.... Jeg inviterer deg herved på husmorferie til meg [:D] Bare deg og mini. Her er det langt fra by og mas og jag. Eller det er kanksje en bytur du trenger[:)]

Du har all min sympati Men han mannen din skulle jeg tatt et oppgjør med

Hvor mye krever det å skifte en bleie kontra mekanikerarbeid??? Nei, han burde kunne hjelpe deg før han tok andre jobber[:@]

Du skulle rett og slett hatt deg en husmorvikar, men dessverre finnes ikke det...

Hadde uansett konsentrert meg om barna og dyrene, så fikk huset heller sett bombet ut! Er begrenset hva man kan klare alene...Du kommer til å ende opp som utbrent tilslutt[:o]

Sender en klem din vei

Back
Topp