Lillesnille:) Forumet er livet Desemberskattene 2014 15 Apr 2015 #21 :)Solsikke:) skrev: Har tenkt tanken du bør planlegge babier og få søsken på samme årstid så klærne passer... Klikk for å utvide … Hehe, ja. Jeg har to gutter, men storebror er født i mai så hans sommer og vinterklær passer ikke til minsten
:)Solsikke:) skrev: Har tenkt tanken du bør planlegge babier og få søsken på samme årstid så klærne passer... Klikk for å utvide … Hehe, ja. Jeg har to gutter, men storebror er født i mai så hans sommer og vinterklær passer ikke til minsten
:)Solsikke:) Forumet er livet Desemberskattene 2014 Januarlykke 2019 JuniJubel2021 15 Apr 2015 #22 Lillesnille:) skrev: Hehe, ja. Jeg har to gutter, men storebror er født i mai så hans sommer og vinterklær passer ikke til minsten Klikk for å utvide … Ja det er jo det når du får på ulik årstid så passer jo ikke klærne:/ du som planla med to gutter og greier
Lillesnille:) skrev: Hehe, ja. Jeg har to gutter, men storebror er født i mai så hans sommer og vinterklær passer ikke til minsten Klikk for å utvide … Ja det er jo det når du får på ulik årstid så passer jo ikke klærne:/ du som planla med to gutter og greier
fostern Glad i forumet 21 Apr 2015 #23 Vi har begynt med 74. Merker stor forskjell på merkene. 80 passer nesten i name it sine klær mens 74 fra h&m er ennå litt romslig
Vi har begynt med 74. Merker stor forskjell på merkene. 80 passer nesten i name it sine klær mens 74 fra h&m er ennå litt romslig