da har jeg funnet fram sykkelen

jas

Forumet er livet
ringte legen her om dagen og spurte om det var greit å sykle selv om jeg er gravid, og det var helt i orden...-så nå har jeg begynt å sykle til jobben, og det er bare så utrolig deilig!!!
Men, føler meg litt snål der jeg sykler med magen min [:D] Føler at folk ser litt rart på meg, må få innrømme at jeg har aldri sett en gravid kvinne sykle før [:D]

Men, jeg er jo i fin form, så jeg kan jo ikke bare forfalle helt heller...
Så nå skal jeg sykle masse fremover, så lenge ryggen holder, elller ihvertfall frem til jeg når styret [:D]

Flere av dere gravide som sykler??

Skulle gjerne gjort det, men med bekkenløsning gjør det nok ikke så godt. Men jeg prøver å gå småturer da, selv om det går sakte.
Nyt sykkelen din, og drit i om folk ser på deg! De er bare missunnelige!

Ja, jeg sykler litt. Etter masse formaninger fra mannen min om å være forsiktig. [:D] Og folk ser rart på meg, ja. [:D] Men jeg syns det er litt ekkelt å lene meg så mye framover, og så blir jeg lett andpusten, så noen lange sykkelturer blir det ikke. Men litt småsykling er både deilig og praktisk. Legen sa det var helt greit.

Grr.. Får ikke lov av kjæresten, han er så redd for at jeg skal falle av sykkelen. Fikk ikke lov til å gå på langrenn engang i vinter..

har dere peil på hvor gammel ungen bør være ca før man kan ha den på sykkelen i sykkelsete bak? trev kikke på sykler nå men er vel ikke vits før neste år kanskje...når tulla kommer i juli lissom

wondering...

Jeg har også tatt fram sykkelen. Har blitt mye bedre i bekkenet etterat jeg begynte å sykle! [:)]

Back
Topp