vi har noe sånt her og, men de har aldri mat... bare ting...hehe... kan ta med T bort dit når hu kommer hit så kan hu ta det med til deg når dere møtesde kjøper opp konkurssalg og selger billig så er alltid sånne ting der
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vi har noe sånt her og, men de har aldri mat... bare ting...hehe... kan ta med T bort dit når hu kommer hit så kan hu ta det med til deg når dere møtesde kjøper opp konkurssalg og selger billig så er alltid sånne ting der
![]()
vi har noe sånt her og, men de har aldri mat... bare ting...
det er jo bare praktiskSukkerkick på alle mann da. Stinnenav sjokolade og koffein at ingen kommer til å sove..![]()
Hadde de sånt og???Jeg har 7x1.5l PM jeg![]()
Skulle tro d holderJeg har 7x1.5l PM jeg![]()
Hadde de sånt og???
HAHA.. Jeg kjøpte fire flasker på onsdag jeg. Det var tomt på fredagNei, de hadde 40% på coop forrige uke... måtte jo handle litt inn![]()
HAHA.. Jeg kjøpte fire flasker på onsdag jeg. Det var tomt på fredag![]()
måtte dele med svigermor også da..Hehehe
Det er bare to flasker på hver da... en flaske pr dag...måtte dele med svigermor også da..![]()
Hva da?Måtte lese to ganger nå.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
var jo ikke så mye det.. sant nokDet er bare to flasker på hver da... en flaske pr dag...
hehe... på en god dag kan jeg drikke to stkvar jo ikke så mye det.. sant nok![]()
godt det ikke bare er meg... vi har et sinnsvakt pepsimax-budsjett vet jeg.. :Shehe... på en god dag kan jeg drikke to stk![]()
Jeg prøver å kjøpe på tilbudgodt det ikke bare er meg... vi har et sinnsvakt pepsimax-budsjett vet jeg.. :S