da har jeg flyttet....

el nino

Glad i forumet
...inn på rommet til Julian Emíl. han våkner fremdeles en gang i timen hver eneste natt og vil kun opp i sengen vår (det har han fått lov til rett og slett fordi at vi ikke har orket hylingen hans og det kan da umulig være godt for ham med søvnløse netter). men nå skal jeg være der ved siden av ham hver natt så kanskje han roer seg og jeg gradvis kan flytte ut igjen. i natt sovnet han faktisk uten protester! (våkner vel omtrent på denne tiden...) ønsk meg lykke til! noen flere som sliter med nattesøvnen enda og har lignende erfaringer???

Lykke til[:)]

Håper du snart kan flytte tilbake til eget rom[:D]

takk for lykke-ønskninger! [:)]

skal oppdatere om det funker å ligger der. men håper virkelig det, for dette er siste utvei!

lykke til :)) håper det går fort over og att han snart sover hele nattan[:)]

ORIGINAL: Svartengel

Håper at det gir seg snart.

Uffe, håper det ordner seg for han og dere [&:] Her er Milan fremdeles på vårt rom, men vurderer å flytte han til spisestuen (som tilfeldigvis er roterommet, hehe, så det må ryddes først). Vi er jo heldigere sånn sett. Ja, han våkner på natten, men han sover jo noen timer i strekk i slengen da. Og han har alltid ligget i sin egen seng, så vi har det nok mye lettere.

Men det sies jo at det er lettere å la andre ta seg av nattavvenning og slikt, feks besteforeldre. Har dere noen dere kunne lånt han bort til en helg? Enten hele helgen, eller kun på nettene?

Escuro: Eg er lovd 500kr per natt (stemmer det sant Elnino?) for å ta han om nettene [8D][8D]

Uff så slitsomt :( Håper det hjelper og du snart kan flytte igjen på ditt rom [:)]
*bank i bordet* så sliter vi ikke med søvnen lenger, men har hatt noen runder vi og. Men når vi flyttet han på eget rom hjalp det masse. 

Huff, slitsomt [&o]
Jeg krysser fingrene for at dette blir en lett kamp og du snart kan flytte tilbake [:D]

Escuro: Eg er lovd 500kr per natt (stemmer det sant Elnino?) for å ta han om nettene [8D][8D]

det må du gjerne!!! [:)] e ikke pengene det står på liksom, kan betale masse for litt søvn.

ORIGINAL: Escuro

Uffe, håper det ordner seg for han og dere [&:] Her er Milan fremdeles på vårt rom, men vurderer å flytte han til spisestuen (som tilfeldigvis er roterommet, hehe, så det må ryddes først). Vi er jo heldigere sånn sett. Ja, han våkner på natten, men han sover jo noen timer i strekk i slengen da. Og han har alltid ligget i sin egen seng, så vi har det nok mye lettere.

Men det sies jo at det er lettere å la andre ta seg av nattavvenning og slikt, feks besteforeldre. Har dere noen dere kunne lånt han bort til en helg? Enten hele helgen, eller kun på nettene?

tror dessverre ikke det er aktuelt at besteforeldre tar nattavvenningen. mamma har hatt ham to netter (ikke på rad!) og var ødelagt etterpå. hun er i full jobb da. vil liksom ikke kreve noe sånt av de.

ORIGINAL: el nino

det må du gjerne!!! [:)] e ikke pengene det står på liksom, kan betale masse for litt søvn.

Syns eg ser at dei 2 skal dele seng ja [8D][8D][8D] Hadde ikkje trengt penger for det i grunn. Vil gjerne berre hjelpe litt eg.

Har ei reiseseng eg faktisk [:)][:)][:)]

ja, vi sliter gså med nattesøvnen. Og det ender alltid opp med at han havner i senga med oss [8|] han sovner fint i senga si sjøl, på eget rom når han legger seg om kvælden... men våkner og raser rundt  kl. 23.  Og han plages jo med dette slimet o.s.v. pga at han e så mye dårlig, så hvis vi lar han skrike går det maks 5 min. så spyr han full senga si... skal ingen ting til før han begynner og hoste, og da hoster han til han spyr.  Dumme astma!!så for å slippe og vaske spy ender han i senga  vår... og da roer han seg med en gang, og sovner.

Gleder meg til den dagen vi får senga vår for oss sjøl igjen... det skal bli godt...[;)]

Masse lykke til [:D]

åssen har det gått??[:)]

var hos legen i går. litt pga at han hostet men mest selvfølgelig pga søvn. så fikk faktisk resept på en "allergimedisin" som er søvndyssende. Vallergan heter den. natt til i går sov han i sengen sin hele natten! (med 3-4 oppvåkninger og pupp kl.3 riktignok, men det beste vi har hatt på leeenge!) han ble kjempetrøtt av den og tror den roet ham gjennom natten. medisinen er ikke vanedannende, og ment til bruk i maks 2 uker ved en overgangsfase, les: lære å roe seg ned i egen seng... og så fikk jeg en ukes sykemelding pga situasjonebetinget psykisk ubalanse. jepp. han sover enda forresten, så nå skal jeg og lalle ved siden av sengen hans klar til første akt.

ORIGINAL: juneb

åssen har det gått??[:)]

ORIGINAL: linda1982

ja, vi sliter gså med nattesøvnen. Og det ender alltid opp med at han havner i senga med oss [8|] han sovner fint i senga si sjøl, på eget rom når han legger seg om kvælden... men våkner og raser rundt  kl. 23.  Og han plages jo med dette slimet o.s.v. pga at han e så mye dårlig, så hvis vi lar han skrike går det maks 5 min. så spyr han full senga si... skal ingen ting til før han begynner og hoste, og da hoster han til han spyr.  Dumme astma!!så for å slippe og vaske spy ender han i senga  vår... og da roer han seg med en gang, og sovner.

Gleder meg til den dagen vi får senga vår for oss sjøl igjen... det skal bli godt...[;)]

Masse lykke til [:D]

huff da, kjedelig når du faktisk ikke kan gjennomføre ting pga astmaen. forhåpentligvis går det over snart! lykke til!! [:)]

Har du tenkt at han kansje har fått separasjonsangst?

Uansett--håper det ordner seg!

Back
Topp