da har jeg født

østfoldmamma

Flørter med forumet
i dag kl 16 kom vår lille engle gutt til verden. fødselen varte i 6 timer, og den siste timen var veldig fysisk vond.
nå sitter jeg igjen med en følelse av lettelse. godt å være ferdig med fødsel, nå kan sorgprosessen starte skikkelig
 
Det faller tårer på mitt skinn... ;,( har ikke ord :( er bare lei meg :(( tænke på dæ!!!
 
:-( Sender varme tanker!!!
 


becca med baby skrev:
:-( Sender varme tanker!!!



 
Går frysninger fra det ytterste hårstrået og helt ned i tåa :'(
Tenker på deg og ønsker deg det beste i fremtiden :)
 


Tina_81 skrev:
Går frysninger fra det ytterste hårstrået og helt ned i tåa :'(
Tenker på deg og ønsker deg det beste i fremtiden :)

Singerer denne med en stor klem!

 
Dette var utrolig trist å høre :( Sender deg varme tanker i denne tunge tiden <3 Ønsker deg alt godt i fremtiden.
 


Tina_81 skrev:
Går frysninger fra det ytterste hårstrået og helt ned i tåa :'(
Tenker på deg og ønsker deg det beste i fremtiden :)



Signerer denne!
Stoooor klem til deg!
 
Sender varme tanker og gode klemmer!
Ønsker deg og mannn lykke til vidre, å ønsker virkelig at det går deres vei neste gang.
Kondolerer med gutten!<3
 
store varme klemmer til deg!! ta den tida du trenger til å bearbeide alt!!   
 
Kan ikke tenke meg engang hvordan dette oppleves.. Det må være så forferdelig tungt. Ta deg den tiden du trenger til å sørge over englegutten din.. Ønsker deg alt godt videre emoticon
 
Er utenkelig at sånt kan skje,mangen varme tanker sendes til dere.....
 
Så trist å lese! Får så vondt inni meg. Dette er noe jeg ikke unner noen, ikke min verste fiende en gang! Store klemmer til deg! Håper dere fort fåren en spire igjen :)
 


Des09Spirejuli12 skrev:
Sender varme tanker og gode klemmer!
Ønsker deg og mannn lykke til vidre, å ønsker virkelig at det går deres vei neste gang.
Kondolerer med gutten!<3



Signerer denne!
 
Huff, så trist å lese . Kjenner tårene presser på. Kondolerer så mye :( sender varme tanker og lykke til videre. Håper det snart går deres vei.
 
Kondolere :-(
Ønsker dere alt godt i fremtiden. Bruk god tid på hverandre og ta godt vare på det! Varme klemmer til dere i den tunge tiden.
 
Tenker på dere..... Ta vare på hverandre i denne tunge tiden, sender dere mange klemmer
 


Tina_81 skrev:
Går frysninger fra det ytterste hårstrået og helt ned i tåa :'(
Tenker på deg og ønsker deg det beste i fremtiden :)



 
Back
Topp