da har jeg født *oppdatert med mer info*

TulleHøna

Forumet er livet
Fikk stikkpiller kl 09 i går tidlig og nye piller kl 12. kl 13 kjente jeg at jeg begynnte å få litt tak og at jeg ikke klarte å ligge stille lenger.
Jordmor sa jeg måtte ha litt vondt før jeg kunne få smertestillende, så dum som jeg er måtte jeg jo vente til jeg hadde skikkelig vondt før jeg ringte på jordmor.
fikk noen smertestillende, men de virka ikke! jeg hadde så vondt at jeg viste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg.
fikk til slutt morfin og sovna litt.
fikk nye piller kl 16.
kl 19 lå jeg i senga å snakka med jormor, da jeg plutselig kjente trykketrang. SPLÆSJ, så gikk vannet.
men da ga riene seg helt og det skjedde ingenintg mer!
kl 22:30 fikk jeg beskjed om at jeg enten  måtte presse henne ut for egen maskin, eller bli lagt i narkose.
klarte å presse henne ut, etter mye jobb. hun kom 23:02. bitteliten.
legene sturderte alt som hadde kommet ut og mente alt var ute.

i dag tidlig var jeg på UL for å være helt sikre på at alt hadde kommet ut! og med min flax hadde det jo selvfølgelig ikke det. rett i narkose og utskrapning!

nå har vi ENDELIG kommet hjem, etter en helt jævlig helg!!

 
Må vere en umulig situasjon. Har tenkt masse på deg. Bra du er ferdig med alt du måtte gjennom. Ta vare på kvarandre og ta den tid dåkke treng til å bearbeide alt sammen. Ikkje høyr på ka alle sei om korleis du bør håndtere det, du kjenner best kva som er rett for deg. Stor klem!!
 
Har tenkt mye på dere <3 håper d ble fint tross omstendighetene.. god klem ><3>
 
Tenker på deg.. Håper du snart får reise hjem!
 
Masse varme tanker til deg.... <3
 
Tenker sånn på deg. Ta vare på hverandre nå vennen.. <3 Du har vært flink, du kom deg gjennom dette. Men mye gjenstår, så vær flinke til å snakke sammen. Og snakk med andre rundt deg, det trenger du selv om du kanskje ikke føler du trenger det.
 
<3
 
<3 har ikke ord... ta vare på hverandre.>
 
Det var noen nydelige små fotavtrykk. Sender gode klemmer, ta vare på hverandre
 
Jeg er så lei meg for at vi ikke skal følge hverandre lengre :(
 
Sender masse varme tanker og klemmer til dere<3
 
Nydelige avtrykk! Godt du har fått komme hjem nå.
 
Sender deg en stor klem!
Nydelige avtrykk av den lille engelen <3
 
Back
Topp