Da har jeg endelig

Gunni

Forumet er livet
FERIE!!!!
Og det synes jeg er vel fortjent... Skal kose meg hjemme med litjmor og vente på jula. Skal sende henne bort med besteforeldre noen dager før Kenneth kommer hjem, slik at jeg får vaska litt hus... Det trengs sårt...

Ha en fortsatt fin kveld/natt, jenter!! Kommer nok innom imorra også, før forestillingen til Sandra. Hun er med i Nøtteknekker'n, som barnegjest, og er med under hele forestillinga. Store, flinke jenta mi.

Så deilig, du må virkelig nyte siste uka før jul med kos, vask og juleforberedelser.

[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Å det blir nok godt med litt ferie for deg nå ja!! [:)] Så moro at Sandra er med i Nøtteknekkeren da [:D].

ORIGINAL: kjersti72

Så deilig, du må virkelig nyte siste uka før jul med kos, vask og juleforberedelser.

[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Gjett om jeg skal. Skal ha ferie til nyttårsaften, og i jula skal jeg bare ta livet med ro...

ORIGINAL: Tulip

Å det blir nok godt med litt ferie for deg nå ja!! [:)] Så moro at Sandra er med i Nøtteknekkeren da [:D].

Ja, hun begynte da hun var 4 år, men har hatt en opphold fra hun var 6,5 år til nå. Så det blir spennende å se. Er så moro å se at hun danser seg på vei fra stua til kjøkkenet. Bruker kopper og fat som dukker, og danser rundt med de...

ORIGINAL: Gunni

ORIGINAL: Tulip

Ja, hun begynte da hun var 4 år, men har hatt en opphold fra hun var 6,5 år til nå. Så det blir spennende å se. Er så moro å se at hun danser seg på vei fra stua til kjøkkenet. Bruker kopper og fat som dukker, og danser rundt med de...

Så herlig da!! [:)]

Å så kjekt!! [:D] skjønner du er stolt!! Ha en super ferie, Gunni!! Jeg har en uke igjen på jobb, og så har jeg og lang ferie [:D][:D] deilig!!

Back
Topp