Da har jeg blitt fru

Kjempe fine bilder [:)] Nydelig var dere alle tre. 

Det er den fineste brudebuketten jeg har sett[:)]

seriøst damer, nå sitter jeg her å sipper igjen, er så enormt emosjonell enda, fatter det bare ikke. Men dere aner bare ikke hvor fantastisk alt var, kan ikke få understrekt det nok.

ORIGINAL: FruBente1886

ORIGINAL: pernilleht

gratulerer
så nydelig dere var.

Gratulerer så masse!

For en flott brud du var[:)] Så veldig lykkelige ut begge to!

Så fine dere var! Kjempe nydelig kjole, og så fin bukett- Du har all grunn til å føle deg fin![:)] Gratulerer så masse![:)]

koste meg utrolig mye i går. K også[:D] dere var nydelige alle 3[:)]

ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~

seriøst damer, nå sitter jeg her å sipper igjen, er så enormt emosjonell enda, fatter det bare ikke. Men dere aner bare ikke hvor fantastisk alt var, kan ikke få understrekt det nok.

Skulle ønske vi kunne opplevd den dagen en gang til idag for alt klaffet perfekt! Den fineste dagen jeg har hatt siden Mia ble født[:)]
Og så gøy å treffe familien deres og våre felles venner!!!

Har du masse bilder fra festen? Kameraet mitt lå nemlig igjen sammen med gaven jeg glemte, og Thomas tok ikke med kameraet til middagen! Så jeg må sverge til dere andre!

Men bildene av den nydelige brud og brudgom har jeg lagret i arkivet mitt i hodet[:)]

nydelige dere var[:D]
gratulerer så masse masse[:D]

gratulerer
så nydelig dere var.

ORIGINAL: timeglasset

ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~

Skulle ønske vi kunne opplevd den dagen en gang til idag for alt klaffet perfekt! Den fineste dagen jeg har hatt siden Mia ble født[:)]
Og så gøy å treffe familien deres og våre felles venner!!!

Har du masse bilder fra festen? Kameraet mitt lå nemlig igjen sammen med gaven jeg glemte, og Thomas tok ikke med kameraet til middagen! Så jeg må sverge til dere andre!

Men bildene av den nydelige brud og brudgom har jeg lagret i arkivet mitt i hodet[:)]

ja, har veldig mye bilder nå, skal se om jeg får laget til noen til deg på en cd eller noe[:D]

Gratulerer sååå mye!!![:D]

Så utrolig fine dere var!!!! [:D]

Jeg har tatt meg den frihet å kopiere bildet med brudebukketen! Det er den nydeligste sammensetning av blomster jeg har sett noengang!!!

Gratulerer så mye,dere var jo så flotte!Likte kjolen din,den var nyyydelig!!![:)]

ORIGINAL: BlåBobler

Så utrolig fine dere var!!!! [:D]

Jeg har tatt meg den frihet å kopiere bildet med brudebukketen! Det er den nydeligste sammensetning av blomster jeg har sett noengang!!!

det er helt i orden, tusen takk for det, denne brudebuketten var det meg og blomsterdekoratøren som kom på med litt hjelp fra LinnSB sin brudebukett, jeg var veldig fornøyd[:D]

ORIGINAL: Maryan84

Gratulerer så mye nok en gang!
Du hadde all grunn til å føle deg vakker... For det var du nemlig også!!
Det lyste av hele deg.. du virkelig strålte[:)]

Kjempeglad for att vi fikk dele den fantastiske dagen med dere[:)]

tusen takk Maryan, var utrolig kjekt at dere kunne komme, er ekstra kjekt å dele dagen med dem man bryr seg om[:)]

gratulerer
så nydelig dere var.

Jeg kan se hvor lykkelig du er!! Innmari nydelig, skjønner alle komplimentene du fikk ja[;)]

Å du... for et manneben[;)]

Så fine dere var GRATULERER:)

Så nydelig dere var
Gratulerer med den store dagen deres

Back
Topp