Da har jeg.. *bilder*

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Satt gulrotkaka i ovnen, geléen er laget til ostekaken og har nå litt tid til BV mens jeg pumper meg. Skal bort og pynte lokalet etterpå;) Bordkort og lys er laget klart, har også en del annen pynt som skal settes på bordene:) bilder for de som vil se. Skal nok komme m mange bilder når vi er ferdig m dåpen:)

Pynt i lys
uploadfromtaptalk1357382239527.jpg
uploadfromtaptalk1357382257587.jpg

Lys som jeg har pynta litt selv
uploadfromtaptalk1357382480182.jpg
uploadfromtaptalk1357382504061.jpg

Bordkort som jeg har laget. Alle er forskjellige
uploadfromtaptalk1357382548622.jpg

Oi så mye fint! =)

Så fint! Lykke til i morgen :)

Takk for det, jenter:) Koselig dere syns det var fint da;)

Så flink du er! :D Lykke til med den store dagen i morgen!
Håper du rekker å kose deg også mellom slagene! ;)

Takk for det:D:D Pappa lager alle snittene, 156 stk, så slipper og stå m det:) kakene er jeg omtrent ferdig m, så vei for og pynte lokalet nå! Hi hi:p

Masse lykke til i morgen, du har laget mye fint:-)
Håper formen er bedre :flower

:) et slikt lys (barnevognlys) har jeg også kjøt...de var sååå søte :D

Da var jeg tilbake:) Hadde bestilt 3 borddekorasjoner, men hadde fått 2:( Så måtte ringe og si vi manglet en, og jaggu om jeg ikke fikk beskjed om at det bare sto det var 2 som var bestilt og om jeg skulle ha blomster måtte jeg vise kvittering eller kontoutskrift:confused: dette blei jo betalt noen uker før jul og hadde kvittering hjemme. Dette er 5 mil hjemmefra, så funker dårlig og hente det når kl var over 16.00 og butikken stengte 18.00. Jeg blei kjempesint og sa de hadde til helvete og ordne de blomstene jeg hadde bestilt og betalt for:mad::mad: så ringte hu tilbake og sa de ikke hadde noen blomsterdekoratør på jobb nå, men jeg kunne få en bukett. Sa jeg var misfornøyd, men fikk gå. 10 min seinere ringte de og sa sjefen var kommet på jobb og laget en større dekorasjon enn det vi hadde bestilt. Så det ordnet seg:D:D:Duploadfromtaptalk1357413169643.jpg

sånn ser blomsterdekorasjonene ut:D Blei super fornøyd;):):cool::D

Det var nå enda godt det ordnet seg og at du ble fornøyd med resultatet! :) Nydelige blomster!

Så flott :D ble jo kjempefint :D

Ja, jeg blei kjempefornøyd, skal pynte lokalet litt mer i morgen også:):):)

Hjertelig til lykke med den store dagen! :D Måtte alt gå på skinner!
Det ser strålende ut sålangt!

Skjønner du ble kjempesint, synes det var en merkelig ting å be om kviteringen de skulle lagt seg flate fra starten.
Bra det ordnet seg heldigvis, håper dere fikk en flott dag i dag:-)

Hvordan gikk dåpen? Bilder? :D

Hei kjære jentene mine. Fikk ikke lagt meg før i natt kl 03, og da våknet Emmeth, så fikk ikke mange timene med søvn, men dåpen gikk kjempebra og oppdaterer med noen bilder i morgen. Venter på og få bilder på mail fra andre som har tatt også, men dere skal få se noen i morgen iallfall:)

Godt du er fornøyd med dagen! :D Gleder meg til å se bilder!

Gleder meg mye til å se bilder :D

Back
Topp