Da har jeg bestilt....

tingeling1

Forumet er livet
....ferietur til Berlin! Jeg og mannen reiser på kjærestetur i påsken [:)] Gleder meg! Noen som har vært i Berlin? Hva bør vi få med oss??

jeg har vært[:D]

hehe... jeg var der på hvite busser tur, avslutta turen der[;)]

vi shoppa, var på fjernsynstårnet, på et jødisk museum... jah, vi gjorde ikke noe mer... kika litt rundt! Gøy å se forskjellen mellom øst og vest, ifh til muren[:D]

shoppinga var også bra, selv om d ikke var noe billigere, men gøy uansett[:D]

blir nok en veeeeldig bra tur!

Så heldige dere er som gjør sånt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Høres supert ut med Berlin! [:D][:D][:D]

Dere er så flinke å finne på sånt!!![:D][:D] Berlin er en kjempeflott by!!![:D]

Jeg har vært på skoletur til Berlin. Var på de "vanlige" attraksjonene som Reichtagsgebaude, Potzdamers platz, Brandenburger Tor, Ferieslottet til Solkongen Ludvig den 14. Sans sou ett eller annet.(Ligger litt utenfor Berlin, helt fantastisk plass!!! ) Sett muren, Checkpoint Charlie(krysninsgspunkt mellom øst og vest.),
Mye flott å se på!! Bra shopping også, men vi fikk jo bare 2-3 timer..[8D][8D]

spennende[:D] jeg skal faktisk få med samboeren til london! vår første tur uten unger, og døgn uten unger..

gruer meg for å reise fra barna da,er litt usikker på hvordan det skal gå og være hos besteforeldrene en hel helg ( de e veldig aktive)

har ikke bestilt enda, men blir gøy å komme seg litt vekk[:)]

Åååååh så koselig!!! Aldri vært der men ønsker meg å dra. Håper derfor på mange tips fra deg når du er tilbake[:D][:D][:D]

Back
Topp