Da har jeg bestilt vogn!!

Jordbærveien

Elsker forumet
Åååå som jeg gleder meg til å få hente den i juli!!

Det blir da en Emmaljunga Edge Duo Combi Pro Forest Sport på oss, med stelleveske i samme.

Den er sååååå fin, å som jeg gleder meg!!

Den var kjempe fin. Gleder meg til å kjøpe vogn jeg og[:)]

GLED DEG!!!! Fantastisk flott vogn!!!![:D]
Gleder meg til å ta frem igjen våres etter storesnuppa...

Så fin!! Glader meg til å kjøpe vogn jeg også!!

Så flott vogn, sånn har jeg lyst på også[;)]

Ble dobbelt post...

ORIGINAL: sånja

GLED DEG!!!! Fantastisk flott vogn!!!![:D]
Gleder meg til å ta frem igjen våres etter storesnuppa...

Hadde tenkt å vente til nærmere sommeren jeg også, helt til jeg hørte at Emmaljunga stenger i juli, så da er det greit å være ute i god tid om man vil ha en spesiell modell.

(noe jeg da ville, var ikke aktuelt med noen annen vogn, heller ikke en annen farge[:)])

Tusen takk for skryt, er jo beste og fineste vogna (etter min smak)

Det er fabrikken i sverige som stenger i juli, så det kan da være at det blir lite utvalg rundt om i butikkene siden det da ikke vil komme nye vogner i butikken før i august/september fikk jeg beskjed om.

Jeg har kun bestilt den enda, da betaler jeg et depositum til butikken, de bestiller vognen fra fabrikken i sverige, og ber om levering når jeg måtte ønske (i mitt tilfelle uke 25)

Her er stellevesken i samme stil:

Gjør det du, litt trist å ikke få tak i vognen med stor V nei.

Kjempefin vogn!! Skal ha samme, bare litt anna farge [:)] hørte også det der med å bestille, ble anbefalt å gjøre det før sommeren ja hvis man ville ha en bestemt type og farge osv, pga at 2010 kolleksjonen går ut og 2011 kommer i uti august engang. Kan jo sjanse på at man rekker kjøpe den før småtten kommer men, tviler jeg har nerver til det [;)] er kresen! Hehe!

Eg har den samme vogna bare i limegrøn og stelleveska er lika bare den er heilt limegrøn[:)] Er super fornøyd med den, elsker vogna mi[:D] Eg og sambo falt pladask for den ved første øyekast [;)]

Blir nok kjempefornøyd med vogna vil jeg tro ja!!

Gudsønnen min har akkurat samme vogn fant jeg ut etter jeg hadde bestemt meg for den på nett, så jeg HAR fått prøvd å trille akkurat likens vogn også[:)]

Er man "kresen" og vil ha en bestemt vogn bør en nok bestille i god tid ja!

Back
Topp