Da har jeg bestilt time...

lucky2

Forelsket i forumet

..til modningsakupunktur!! Litt impulsivt men...[8|], det er typisk meg [:D].
Skal dit i ettermiddag, og nå er jeg spent, altså! Ser jo at det har funket for flere her inne!!
Dyrt [:'(], så vi får håpe det er verdt pengene!!!!!!

Jippi - gleder meg!!!! [:D]

Hvor har du bestilt Lucky?? hvis sykehuset går helt mot meg idag så må jeg gjøre ting selv skjønner jeg....

Så spennende[;)]
Lykke til i dag Lucky2.

ORIGINAL: FirstTime

Hvor har du bestilt Lucky?? hvis sykehuset går helt mot meg idag så må jeg gjøre ting selv skjønner jeg....

Heisann!!

Bestilte på Jessheim, noe som heter Din Klinikk Jessheim! Ringte i tolvtiden, og de hadde egentlig fullt resten av uken, men han kunne skvise meg inn på slutten i dag! [:D] Kanskje han kan gjøre det samme for deg i morgen??
Lykke til på sykehuset, forresten, håper de gjør det de kan for å hjelpe deg nå!!! [8|]

Klem..

ORIGINAL: Monicus

Så spennende[;)]
Lykke til i dag Lucky2.

Takk [:D]

ÅÅÅ lykke til jenta... Håper det virker... [:)][:)][:)]

Lykke til!
Sees snart, med barnevogn[;)]

Ja, for 5 lapper håper jeg også det funker, hehe.....

Begynner å bli litt stressa med tanke på hjemmefødselen min, har jo bare til fredag med tanke på jordmorvakt! Så da får vi prøve dette, og se om det funker!! Spennende er det, i hvertfall [:)].

ORIGINAL: lucky2

Ja, for 5 lapper håper jeg også det funker, hehe.....

Begynner å bli litt stressa med tanke på hjemmefødselen min, har jo bare til fredag med tanke på jordmorvakt! Så da får vi prøve dette, og se om det funker!! Spennende er det, i hvertfall [:)].

Håper inderlig det starter snart da,,,så du får gjort det som du ønsker!!
Masse lykke til,,,,tvi tvi[;)]

ORIGINAL: lucky2

ORIGINAL: FirstTime

Heisann!!

Bestilte på Jessheim, noe som heter Din Klinikk Jessheim! Ringte i tolvtiden, og de hadde egentlig fullt resten av uken, men han kunne skvise meg inn på slutten i dag! [:D] Kanskje han kan gjøre det samme for deg i morgen??
Lykke til på sykehuset, forresten, håper de gjør det de kan for å hjelpe deg nå!!! [8|]

Klem..

Jessheim ja...kommer derfra jeg!!! Hadde jeg vist det før idag skulle jeg jaggu ringt. Men nå blir jeg "modnet" med piller fra sykehuset imorgen....vææ....

Lykke til! Synes forresten hjemmefødsel kan virke fint jeg. Tror selv jeg hadde følt meg roligere da. Hadde lyst til det men fikk ikke pga blodtypen min. Håper på freddan for deg da [;)]..hvis ikke før
Klem

Back
Topp