Da har jeg bestilt legetime

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Bekkenløsningen hemmer meg i hverdagen. I dag har jeg bare tatt det rolig. Stod å laget middag og det var nok. Hadde planer om å bake nå og i kveld med orker ikke stå :(

Håper du får hjelp og blir bedre snart. Du har gått lenge med det nå.

Da er det på tide å få hjelp. Ikke godt å gå sånn som det der :( ønsker deg god bedring!

Uff.. nei nå må det gi seg snart. Håper du får fort hjelp.

Jeg har fått ny henvisning til fysio, sliter kraftig med bekkenet selv :( Kjempe frustrerende å ikke få gjort alt jeg ønsker å gjøre pga det :(

Uff ikke bra.. Sliter selv med bekkenet..:( men er blitt bedre. Har du gått til fysio i svangerskapet? Jeg gikk etterpå også. Til hun var 6mnd.

Uff ikke bra.. Sliter selv med bekkenet..:( men er blitt bedre. Har du gått til fysio i svangerskapet? Jeg gikk etterpå også. Til hun var 6mnd.
Ja men han var ikke noe flink. Masserte opp øm musklatur, men det var det. Nå sitter det kun mellom bena...føler ikke for massasje der :p Han mente bekkenløsning kun var overbelastning pga ekstra vekt og forandret tyngdepunkt/holdning. Vel vekta er borte og bekkenløsningen er der fremdeles...

Ja men han var ikke noe flink. Masserte opp øm musklatur, men det var det. Nå sitter det kun mellom bena...føler ikke for massasje der :p Han mente bekkenløsning kun var overbelastning pga ekstra vekt og forandret tyngdepunkt/holdning. Vel vekta er borte og bekkenløsningen er der fremdeles...
Huff så dumt..:( håper det er noe legen kan hjelpe deg med. Har du fått treningsøvelser fra fysio?

HAHAHAHAHAHAHA!! Massasje mellom beina :D hahaha!! Skulle tatt seg ut!!! :D

Er ikke alle som er like flinke... jeg gikk også til fysio, men han var helt ubrukelig

Dei seier jo at så lenge ein ammar er hormonane i ubalanse og kan vedvare så lenge + litt til :(
Har ikkje lest alle svar, men har du ikkje gått til fysio?

Dei seier jo at så lenge ein ammar er hormonane i ubalanse og kan vedvare så lenge + litt til :(
Ja, stemmer. Jeg har vondt enda, men legen sa så lenge jeg ammer er det normalt

Ja det stemmer det. Har fått samme svar av fysio og lege jeg også. Ting vil mest sannsynlig bedre seg ved ammeslutt

Ja men det gikk jo over. Og så kom tilbake igjen når jeg fikk tilbake mensen...

Ja men det gikk jo over. Og så kom tilbake igjen når jeg fikk tilbake mensen...

Da har det vore hormonendringar, så trur fortsatt på at det er ein samanheng.
Med mindre du kan vera gravid ?

Da har det vore hormonendringar, så trur fortsatt på at det er ein samanheng.
Med mindre du kan vera gravid ?
Har ikke gubben snippet?

Jeg er ikke gravid og ammer ikke lengre, å sliter med bekkenløsning ennå :( var blitt bedre og plutselig var det dårlig igjen! Så er ikke sikkert det forsvinner når hun slutter å amme.. Viktig å få hjelp for det..

Trening i basseng, lagt tilrette for de med bekkenplager er å anbefale :)

Har du forresten sjekket deg for D vitamin mangel? Jeg ble mye bedre når jeg begynte å ta tilskudd. Hadde veldig mangel.

Back
Topp