Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja men han var ikke noe flink. Masserte opp øm musklatur, men det var det. Nå sitter det kun mellom bena...føler ikke for massasje derUff ikke bra.. Sliter selv med bekkenet..men er blitt bedre. Har du gått til fysio i svangerskapet? Jeg gikk etterpå også. Til hun var 6mnd.
Huff så dumt..Ja men han var ikke noe flink. Masserte opp øm musklatur, men det var det. Nå sitter det kun mellom bena...føler ikke for massasje derHan mente bekkenløsning kun var overbelastning pga ekstra vekt og forandret tyngdepunkt/holdning. Vel vekta er borte og bekkenløsningen er der fremdeles...
NeiHuff så dumt..håper det er noe legen kan hjelpe deg med. Har du fått treningsøvelser fra fysio?
Kan jo være det kan hjelpe. Håper ihvertfall du får hjelp og blir bedre!
Ja men han var ikke noe flink. Masserte opp øm musklatur, men det var det. Nå sitter det kun mellom bena...føler ikke for massasje derHan mente bekkenløsning kun var overbelastning pga ekstra vekt og forandret tyngdepunkt/holdning. Vel vekta er borte og bekkenløsningen er der fremdeles...
Ja, stemmer. Jeg har vondt enda, men legen sa så lenge jeg ammer er det normaltDei seier jo at så lenge ein ammar er hormonane i ubalanse og kan vedvare så lenge + litt til![]()
Har ikkje lest alle svar, men har du ikkje gått til fysio?
Ja det stemmer det. Har fått samme svar av fysio og lege jeg også. Ting vil mest sannsynlig bedre seg ved ammesluttDei seier jo at så lenge ein ammar er hormonane i ubalanse og kan vedvare så lenge + litt til![]()
Har ikkje lest alle svar, men har du ikkje gått til fysio?
Ja men det gikk jo over. Og så kom tilbake igjen når jeg fikk tilbake mensen...
Har ikke gubben snippet?Da har det vore hormonendringar, så trur fortsatt på at det er ein samanheng.
Med mindre du kan vera gravid ?
Har ikke gubben snippet?