Da har gubben ringt hausken

Baby87

Glad i forumet
å forsøket et utsatt på ubestemt tid... eneste beskjeden jeg fikk var å begynne på p.piller igjen 3 mnd før vi skal inn.. gudene vet når det blir.. mangler jaffal 10000 nå.. er så utrolig kjipt... jeg er helt nedkjørt fortiden å vet ikke helt hva jeg skal holde meg fast i lenger.. men nå skal jeg kose meg i jula å nyåtet starter med sundt kostohold trimm og pengesparing.. så kansje om 2-3 mnd er jeg tilbake her igjen.. hvem vet??

25000 i disse nedgangstider er utrolig mye.. å regningene stopper ikke komme.. så må vel bare overleve å håpe det blir vår tur en vakker dag??

Lykke til alle rugere og gravide å alle som skal til med forsøk straks..

måtte bare skrive en til tråd om dette siden det nå er heeelt sikkert at det er utsatt.. hehe.. håper det går bra..

Uff ikkje nåke kjekt å måtta utsetta, men ikkje nåke kjekt med for lite pengar heller..

Da blir nok heilt sikkert din tur og [:)][:)][:)]

Håpa du får kosa deg masse i jula.

Ønsker dere masse lykke til med oppladning og pengesparing[:)] Dette går nok bra[:)] Ikke gi opp[:)]
Takk for lykke ønskning[:D]
God jul og godt nytt år[:D]

Veldig kjedelig å måtte utsette prøverørsforsøk...
Men må man ,så må man. Enda så ergelig det er[&o]

Ønsker deg lykke til med pengesparing, og kommende forsøk til våren.
Da spirer deg og gror, sikkert i din mage også[:)]

Kjipt å vente men du får ha lykke til med pengesparing og en sunn start på nyåret.
Kjekt å ha en plan. [:)]
En vakker dag er du nok tilbake og da venter nok spiren på deg.
Ha en fin jul og godt nyttår[:)]

ORIGINAL: Sylvana

Ønsker dere masse lykke til med oppladning og pengesparing[:)] Dette går nok bra[:)] Ikke gi opp[:)]
Takk for lykke ønskning[:D]
God jul og godt nytt år[:D]

takk for lykkeønskninger å jeg sier bare: JEG KOMMER TILBAKE!!! sterkere å mer klar enn noen sinne om noen mnd...

klem til alle sammen..

GOD JUL Å GODT NYTTÅR[:)]

Back
Topp