Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er svinvondt med tennerArin har ikkje tenner enno, og håpar det tar litt tid før dei kjem. Han har allerede byrja å "bita" på nippelen. Heldigvis er han tannlaus
Gutt 24.02.14
![]()
Nei. Men leste noe om at babyer ikke fikk feber og magevondt av tenner, men tennene brøt lettere igjennom når babyen hadde feber. Så hvis tennene var på vei ut brøt de gjerne gjennom hvis barnet fikk feber. Vet at de gjerne blir dårlige i magen selv om de egentlig er forkjøla feks fordi magen tåler ikke bakteriene de svelger.Ikke meningen og kuppe tråden, men vet noen hva grunnen er for at babyene kan få vondt i magen i forbindelse med at de får tenner?
Lillegutt 5/3-14 <3
Det gjorde vesla her også og det er vondt nok i massevis det. Men tenner gjør virkelig susen altsåArin har ikkje tenner enno, og håpar det tar litt tid før dei kjem. Han har allerede byrja å "bita" på nippelen. Heldigvis er han tannlaus
Gutt 24.02.14
![]()
Dette har jeg også lest/hørt, at det er ikke tennene som gjør dem dårlige, men at det er i denne tiden de blir syke for første gang og det hjelper på å trigge tennene ut på en måteNei. Men leste noe om at babyer ikke fikk feber og magevondt av tenner, men tennene brøt lettere igjennom når babyen hadde feber. Så hvis tennene var på vei ut brøt de gjerne gjennom hvis barnet fikk feber. Vet at de gjerne blir dårlige i magen selv om de egentlig er forkjøla feks fordi magen tåler ikke bakteriene de svelger.
Men nå finnes det vel babyer som får tenner uten feber og allilevel er dårlig i magen? Kanskje imunforsvaret blir dårligere når kroppen "jobber" med tennene.. Aner ikke altså...
Her har snuppa hatt høy temperatur pga varmen, kanskje derfor de kom nå?ikke noe mer magetrøbbel enn ellers...
Sent from my iPhone using BV Forum
Jenta mi fikk sine første 2 tenner da hun var 5 mnd, så to oppe da hun var 6 mnd. Så kom resten ganske raskt etter. Jeg ammet i 16-17 mnd og ble kun bitt to ganger. Det går veldig fint å amme selv om de har tenner. Større sjanse for å bli bitt om baby ikke er sulten.Ingen tenner ennå heldigvisEr livredd for å bli bitt i puppen!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg ble aldri bitt av sønnen min. Her biter hun kun om hun ikke er sultenJenta mi fikk sine første 2 tenner da hun var 5 mnd, så to oppe da hun var 6 mnd. Så kom resten ganske raskt etter. Jeg ammet i 16-17 mnd og ble kun bitt to ganger. Det går veldig fint å amme selv om de har tenner. Større sjanse for å bli bitt om baby ikke er sulten.
Sent from my iPhone using BV Forum