Da har Emily reist...

x1xtonje07

Forumet er livet
Det var ikke noe lett å si hade til Emily i dag nei, men jeg begynte heldigvis ikke å gråte eller noe da...det hadde jo blitt mye verre for henne og... jeg skulle kjøre de til togstasjonen, og hadde avtalt med pappan at han skulle komme til oss klokken åtte i dag tidlig, men selvfølgelig forsov han seg og kom ikke før klokken halv ti (!) [:@] da hadde vi akkurat en time på oss til å hente bilen jeg skulle kjøre de ned med, fylle bensin, kjøre 4 mil til togstasjonen og få tid til å si ordentlig hade til Emily... vi klarte å komme til togstasjonen 8 minutter før toget gikk, så jeg fikk heldigvis sagt hade til Emily [:)] hun virket i veldig godt humør heldigvis, og gledet seg til å ta toget. Hun er den mest sosiale ungen jeg noen gang har sett, så hun klarer heldigvis alltid få seg venner på toget, så tiden går litt fortere [:)]
nå sover filip, og det er helt stille i huset... en uvant følelse egentlig, men jeg skal prøve  nyte det[:)] har begynt på en ny hjemmeside, så jeg får prøve å jobbe endel med den i løpet av disse to ukene [:)]

bra det gikk så fint når hu dro da!!!hadde vært værre vis hu hadde nekta og være med!!!

Ja helt enig, det hadde jo vært helt forferdelig..! 

Vi får stole på at hun kommer til å få det kjempebra, også må du og Filip kose dere masse sammen. [:)]

Ja vi skal kose oss veldig [:)] 

Ja blir nok veldig rart! Har jo knapt vært borte fra henne i løpet av de 6 1/2 årene jeg har hatt henne, og så skal hun plutselig være borte i to uker [&:] men skal bli godt å kunne fokusere kun på filip ja [:)] selv om han sover veldig mye [8|] hehe... men da får jeg bare være her inne da [;)]

ja tiden går veldig fort!

Så bra at avskjeden gikk bra [:)]. Hun kommer sikkert til å ha det fint, men det blir sikkert kjempe deilig å få henne hjem igjen!!

Back
Topp