• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Da har eg

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
Også fått bisarre drømmer om natta, eg hadde håpet å sleppe unna men[8D][8D] Eg har då to siste nettene vore på skulen men eg var tenåring der og så har eg vore på ultralyd, og drømmene mine også seier jente visst[8D][8D]

Er det andre som vil dele sine rare drømmer med oss?? [:)][:)]

ORIGINAL: Embriks mam

drømmer masse rart jeg også, tror det er ganske normalt i for de gravide

Ja det er det[8D][8D] Men hadde me drømt slik til vanleg, hadde me vel vorte tvangsinnlagt

ORIGINAL: Svartengel

ORIGINAL: Embriks mam

drømmer masse rart jeg også, tror det er ganske normalt i for de gravide

Ja det er det[8D][8D] Men hadde me drømt slik til vanleg, hadde me vel vorte tvangsinnlagt

hehe, pleier alltid drømme mye sprøtt hihi og jeg pleier huske det også

ORIGINAL: dørti gullkorn

Våknet akkurat fra en noe spesiell drøm selv.. hahaha:D
Dræmte at vi så noen som knuste en bil også så de oss.. så ble det en heftig biljakt, men vi kom oss unna[8D][8D]

Oxo var jeg på UL i natt og, fikk visst en gutt[8D]

Kven fortalte deg kjønnet då? [:)] Mi syster fortalte meg at eg venter jente, og hu bar med seg noko som kan likna ein navlestreng som bevis[&:][&:]

ORIGINAL: Svartengel

Våknet akkurat fra en noe spesiell drøm selv.. hahaha:D
Dræmte at vi så noen som knuste en bil også så de oss.. så ble det en heftig biljakt, men vi kom oss unna[8D][8D]

Oxo var jeg på UL i natt og, fikk visst en gutt[8D]

Kven fortalte deg kjønnet då? [:)] Mi syster fortalte meg at eg venter jente, og hu bar med seg noko som kan likna ein navlestreng som bevis[&:][&:]

Jeg var på UL jeg [8D] Skrev jo det[:)][:)]

Hahahaha!! det var litt av ett bevis du!

Joda eg var på ultralyd eg også, men eg fekk likevel vite det av syster mi[8D][8D]

Hahaha[:D][:D] Spørs om vi har sanndrømt når det gjelder kjønn da[:)][:)]
Ikke lenge igjen til UL nå!
Er så spent!

Ja er spennende

Har hatt rimelig mange bisarre drømmer en god stund nå. Og de involverer det meste.... Ikke morro å våkne livredd, stresset eller trist[&:]

Back
Topp