Da har eg ringt sjukehuset

[miss]

Forumet er livet
og utav 21 egg, var 8 blitt befrukta. Fornøyd med det[:D] Så håper eg at alle ser bra ut i morgon, sånn at det blir litt på frys[;)] Det hadde vært veldig fint![:D]

ooooh, kjempe flott [:D][:D][:D] Håper det blir et lite fryselager også da snuppa, det er kjekt og ha til seinere med søsken vettu [:D][:D][:D]

Ååååååååå så gode nyheter vennen. [:)][:)][:)]
Masse lykke til med innsetting imorra. Da er du ruger. Jippi.

Så flott med 8 befrukta egg [:)][:)][:)] Håpa da blir nåken i frysen og då. Tenk i måro e du rugar [:D][:D][:D]

Håper det ja[:D][:D][:D] Måtte dette gå rette veien for oss[;)]

Forresten, trur de at da e mulig å ha med seg ei vennina på innsettinga? Min kjære har noko som han så absolutt skulle ha gjort..[&:] Vil jo ha han med, men.. Hadde vært kjekt for han om han fekk gjort det her og..

Hvis ikke mannen kan være med, er det jo bare koselig å ha med en venninne.
De bestemmer jo ikke det. [;)]

du kan ha med hvem du vil, jeg har hatt med mamma hver gang, hunskal være med i dag også. Gubben jobber [8|]

så bra med 8 egg :) imorra blir du ruger.
du kan ta med hvem du vil på innsettingen.

lykke til med innsettingen imorra

8 egg er bra ja! Håper du får satt inn ett gullegg, og får 7 fine på frys da[:D] Sikkert koselig å ha med venninen og. Innsetting tar bare ett kvarters tid maks, så det er jo ikke så spesielt å være med på sånn sett[:)]

Håper det blir 7 på frys ja[:D][:D] Dette blir såååå spennande!![;)] Eg gler meg i hjeel![:)][:)]
Vennina mi blir nok med ho i morgon då[:D] Blir koselig det! Kanskje me kan ta resten av julehandelen og då, om det passar inn med minien hennas[:)]

ååå:) så bra:)
kjempe godt å høre... :)

Det var flotte nyheter, da blir det insetting i morgen og jeg krysser fingrene fro at du for noen snøbabyer også[:)]

Mener du kan ta med deg venninnen din inn og insetting er jo raskt gjort da, tror de fleste plasser sier ja til det.

så flott da[:D]no blir det baby[:D]

Så bra å høre [miss]
I morgen er du ruger på et gullegg [:D][:D]

ORIGINAL: snuppis30

Det var kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeempe gode nyheter [miss]

I morgen er du ruger [:D]

ORIGINAL: Kaizer

Så bra å høre [miss]
I morgen er du ruger på et gullegg [:D][:D]

Så kjekt Miss[:)][:)]I morgen er du ruger:D

kjempe bra miss[:D][:D]

Back