Da hører jeg visst til her

Går heldigvis fremover. Synes det faktisk er mye bedre nå som jeg har hatt eggløsning, for da føles det som at kroppen er i gang igjen :Heartred Hvordan går det med deg?
Så godt å høre ❤️ heldig du er som har hatt eggløsning allerede! Går bedre her også, leter etter eggløsning og prøver å tenke fremover. Innimellom blir jeg trist når jeg tenker på det men er mye bedre enn det var rett etterpå ❤️
 
Så godt å høre ❤️ heldig du er som har hatt eggløsning allerede! Går bedre her også, leter etter eggløsning og prøver å tenke fremover. Innimellom blir jeg trist når jeg tenker på det men er mye bedre enn det var rett etterpå ❤️
Jeg har egentlig bestemt meg for at det skal klaffe nå! Føler egentlig at det er vår tur nå :Heartred
 
Ja- men «straffen» kom likevel (den gjør ALLTID det om jeg våååger å tenke pittelitt positivt). OUS er ferdig med analysen av vevet etter MA i april nå, og har kontra-konkludert med partiell blæremola likevel.

Herlighet så mye uflaks da :( hvordan vil det påvirke ivf forsøk?
 
Å nei, nå ble jeg skikkelig lei meg! Mange trøste- og styrkeklemmer til deg :Heartred
 
Back
Topp