Da hører jeg vel til her:)

Anili

Forelsket i forumet
Litt skummelt å hoppe inn i et terminforum igjen men får la det stå til:)

Har testet mer og mer positivt de siste dagene så er visst gravid igjen! Bare litt over 4 uker etter at jeg mistet i SA uke 7, veldig heldig som traff på første EL:p

Har to ganske store barn fra før og to stebarn så her blir huset fullt hvis alt går bra:D

Termin er litt vanskelig pga SA'en, men hvis jeg tar utgangspunkt i eggløsningen blir det ca 6. august.
 
Gratulerer sååå mye håper spiren klamrer seg fast ♡
 
Gratulerer så mye!!
 
Sniker fra juni.
Husker deg godt fra der inne, så godt å se at det gikk så fort igjen :)
Masse lykke til :) denne gangen går det bra♡
 
Sniker fra juni.
Husker deg godt fra der inne, så godt å se at det gikk så fort igjen :)
Masse lykke til :) denne gangen går det bra♡
Takk:) Håper veldig det skal gå bra nå, et godt tegn ihvertfall at jeg allerede har drøssevis med symptomer denne gangen:p Håper alt står bra til med junigjengen:)
 
Takk:) Håper veldig det skal gå bra nå, et godt tegn ihvertfall at jeg allerede har drøssevis med symptomer denne gangen:p Håper alt står bra til med junigjengen:)

Alt står bra til der:) de fleste begynner å nærme seg 12 uker nå. Jeg har selv bare 14 dager igjen før jeg er over den grensa :)

Positivt med masse symptomer, jeg fikk også det og var veldig dårlig i begynnelsen, det samme som skjedde med deg skjedde hos meg når jeg kom over til juni, var egentlig i mai men hadde en SA, så var tungt i begynnelsen da kroppen ikke rakk å bli normal før jeg var gravid igjen, men var så verdt det selvfølgelig :)
 
Sniker å fra juni!!!
Nå blei jeg så gla at tårene spruter!! Krysser alt jeg har for at det går bra denne gangen. <3
 
Sniker å fra juni!!!
Nå blei jeg så gla at tårene spruter!! Krysser alt jeg har for at det går bra denne gangen. <3
Å tusen takk så koselig:) Har trua denne gangen, har allerede tatt en HCG måling som ser fin ut. Pluss at jeg allerede begynner å bli kvalm og masse andre symptomer, merket jo lite sist. Så jeg også krysser fingrene for at denne holder til mål:D

Håper alt står bra til med deg og de andre jentene inne på juni:)
 
Back
Topp