Da hører jeg til her :)

lilla83

Betatt av forumet
Ganske sjokka, glad, redd, ja egentlig alt mulig på samme tid!!! Fikk en anelse svak bt i kveld men tenkte å vente til i morgen da jeg ikke var helt sikker. Fikk selvfølgelig ikke sove så da sitter jeg her klokken 03.15 med en CBD som lyser "Gravid 1-2" mot meg :) Bare 11 DPO, nesten så jeg tror det er tvillinger :) Andre som har fått positivt svar? Vil gjerne bli kjent! Er første gang så er egentlig litt redd...

Gratulerer så mye Jeg har IKM 28 (ca), så håååper jeg også hører til her.

Gratulerer så masse! Dette kommer til å bli en stor positiv overraskelse for deg. ;)

gratulerer!!! nyt spenningen :D hadde savnet den så utrolig mye siden sist!

Hei!! :) Gratulerer med spiren!! Jeg testet positivt allerede 8 DPO. Svakt, men helt klart positivt. Tenkte det samme ang tvillinger, men har lest at HCG nivået er det samme frem til 28. dagen av en syklus uavhengig om det er en eller to :) 

Jeg testet positivt på rfsu sin test i går og cb i dag :) så hører til her i mars jeg også :) Helt uvirkelig :)

EngeLykke skrev:
Jeg testet positivt på rfsu sin test i går og cb i dag :) så hører til her i mars jeg også :) Helt uvirkelig :)

Gratulerer så mye :) Og velkommen :)

Gratulerer:-) Jeg testet positiv på lørdag etter at mensen var 3 dager sen. Dette er helt uvirkelig og jeg er sinnsykt glad, og litt redd siden dette er første.

håper ikke positiv 11 dpo er tvillinger for da er det det her og :P haha
uansett.. GRATULERER :)

Back
Topp