Da gikk slimproppen

Det er hvertfall noen få andre som har mistet den også!! :-) Så det betyr at ting kan egentlig skje litt anytime ;) Det gjelder vel egentlig alle :D Kjenner jeg gleder meg sån!!! i natt har jeg hatt MASSE ubehagelige kynnere, føltes ut som jeg skulle få / hadde fått mensen... dette er så spennende :D

Det er hvertfall noen få andre som har mistet den også!! :) Så det betyr at ting kan egentlig skje litt anytime ;) Det gjelder vel egentlig alle :D Kjenner jeg gleder meg sån!!! i natt har jeg hatt MASSE ubehagelige kynnere, føltes ut som jeg skulle få / hadde fått mensen... dette er så spennende :D

hvor langt er du på vei?

Min er ikke gått enda. Sist gikk den på kvelden da alt startet. :)

Da er du lenger enn meg:) Det virker som om kroppen din har begynt å forberede seg iallefall! Er bare å vente i spenning:) Masse lykke til!

Tusen Takk :) hvor langt er du? :)

Sist gang gikk min to ganger. Først ca 14 dager før fødsel. Den var helt blank og slimaktig. Ganske annerledes enn utflod. Så gikk den på nytt (kan visstnok bygge seg opp igjen) ca 24timer før han ble født. Da var det brune striper i den og riene startet noen timer senere.

Min gikk tidlig sist, flere mnd før fødsel. Den bygget seg nok opp igjen og jeg såg aldri noe til den igjen den gikk nok når jeg var i fødsel 8 dager over...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Da tror jeg jaggu meg at slimproppen gikk hos meg. Sorry detaljer, men var noe fryktelig tykt, gul/hvitt slimaktig som kom ut..
Et steg nærmere "the D-day" ;)

Back
Topp