Har ikke orket å gå inn her på et par uker, for har hatt en sterk mistanke om at det hadde gått galt igjen, og fikk dessverre bekreftet det på OUL i dag. For et par uker siden fant vi plutselig ikke hjertelyden med doppleren lengre, samtidig som at jeg ikke kjente liv og symptomene mer eller mindre forsvant. Var ganske forberedt på dårlige nyheter, men hadde jo et lite håp om at det ikke stemte. Fosteret var rundt 16 uker og jeg skulle vært rundt 18, så er bare to uker siden det stoppet.
Har fått time på KK i morgen for å få satt i gang abort, og kanskje finne ut hva som har gått galt. Det så ikke ut til å være noen misdannelser på forsteret, og alt så normalt ut i uke 12, så er nok noe med min kropp som går galt hver gang. Trodde virkelig at det skulle gå denne gangen, men er heldigvis motivert til å finne ut hva som skjer, og forhåpentligvis går det bedre neste gang med hjelp og oppfølging.
Har fått time på KK i morgen for å få satt i gang abort, og kanskje finne ut hva som har gått galt. Det så ikke ut til å være noen misdannelser på forsteret, og alt så normalt ut i uke 12, så er nok noe med min kropp som går galt hver gang. Trodde virkelig at det skulle gå denne gangen, men er heldigvis motivert til å finne ut hva som skjer, og forhåpentligvis går det bedre neste gang med hjelp og oppfølging.