Da går jeg...

3gutterog1hemlighet.

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Hadde en MA for litt over en uke siden...... har ikke orket ¨å inn på babyverden etter jeg mista.. men ville bare si lykke til med alle dere videre på ferden :)

huff. :( Masse tanker sendes til deg. klem

Huff,så trist :( Masse lykke til videre til deg/dere å. Mange klemmer <3

Så trist...skjønner godt du ikke orka innom her. En god klem til deg!

Ja jeg kommer til å holde meg litt vekk en tid til.. dette var tredje gangen på rad :( Men denne gangen gikk det veldig innpå meg..

Skjønner det er tungt :( Var du langt på vei? :( Du får komme innom her å hilse på når du får ting litt på avstand :)

jeg var 10 uker når jeg mista... de andre har jeg mista når jeg var rundt uke 6. tungt da også, men nå var jeg sikker på at det ville gå bra... skal komme å hilse på dere når ting ikke er så svart ...

Sender deg en god klem ❤

- Flittig bruker av app'en ;)

Uff, tungt og trist. Sender varme tanker!!:(

Kan ikkje forestille meg kor tøft det må vera å mista fleire gongar på rad :( Har mista ein gong, og brukte år på å kome over det faktisk!
Håper du har gode folk rundt deg!!

uff ja... det går ikke an å forklare noen åssen det er å miste så mye... jeg er sånn at jeg holder tankene mine for meg selv, og smører på meg ett smil.. så stort sett de fleste tror det går mye bedre enn det gjør... kjenner jeg gruer meg for å bli gravid igjen...

Forferdelig trist! Bruk sommaren til å komme deg ovenpå igjen!

Back
Topp