Da forsvinner

x1xermagefølelsenrett?

Blir kjent med forumet
eg her fra. Har hatt slike kraftige blødninger og menssmerter sidan i gårkveld. I dag var det også små klumper på bindet og papiret når eg var på badet og stelte meg..[8|]

Lykke til dere andre, håper dere kosa dere med å gå gravid og med smånurka når den tida kjem.. [:D]

[:(][:(][:(][:(] har ikke ord jeg - men kanskje det hjelper med trøsteklemmer

uff så trist[:(] håper du tar feil og at spiren har klort seg godt fast. har du mye smerter? Kan det være en tvilling? uansett, om det er en sa håper jeg du blir fort gravid igjen[:)] masse lykke til!!![:)]

ORIGINAL: SistemannIMagen

uff så trist[:(] håper du tar feil og at spiren har klort seg godt fast. har du mye smerter? Kan det være en tvilling? uansett, om det er en sa håper jeg du blir fort gravid igjen[:)] masse lykke til!!![:)]

Siste par timane har det kommet temmelig store klumper ut, og eg blør temmelig mykje. Så eg reknar ikkje med at det er noko meir oppi der, men sjølv sagt så kan det vera ein tvilling som forsvinner...

Skal eg vera ærlig, så er eg egentlig letta, men trist.. Eg har nok med dei ungane eg har.. [:D]

ORIGINAL: ermagefølelsenrett?

ORIGINAL: SistemannIMagen

Siste par timane har det kommet temmelig store klumper ut, og eg blør temmelig mykje. Så eg reknar ikkje med at det er noko meir oppi der, men sjølv sagt så kan det vera ein tvilling som forsvinner...

Skal eg vera ærlig, så er eg egentlig letta, men trist.. Eg har nok med dei ungane eg har.. [:D]

det er nok en mening med alt [:)]Kanskje det ikke var meningen da[:)] men skjønner absolutt at du er trist.[&o]

ORIGINAL: Soul

Signerer denne og ønsker deg lykke til[;)]

[:)]

Uff, så fælt! Masse lykke til videre!!! Håper spiren sitter snart igjen!

ORIGINAL: Soul

Back
Topp