Da forlater jeg Novembergruppa

Gme

Betatt av forumet
Etter å ha hatt brunlig utflod i to dager og bittelitt blod den tredje bestemte jeg meg for å få det sjekket. Dessverre viste ultralyden at det bare var en tom fostersekk og at det mest sannsynlig ikke hadde vært noe liv i det hele tatt.. Skulle vært 10 uker i går så hadde begynt å glede meg.. ;( Men men... Lykke til alle dere andre her inne :) Håper dere alle har en liten tralter hos dere i November :)

Å nei :( ikke noe gøy å lese :( håper spira sitter kjapt for deg igjen å at den da klorer seg fast i 9 mnd. Lykke til :(

Etter å ha hatt brunlig utflod i to dager og bittelitt blod den tredje bestemte jeg meg for å få det sjekket. Dessverre viste ultralyden at det bare var en tom fostersekk og at det mest sannsynlig ikke hadde vært noe liv i det hele tatt.. Skulle vært 10 uker i går så hadde begynt å glede meg.. ;( Men men... Lykke til alle dere andre her inne :) Håper dere alle har en liten tralter hos dere i November :)
:Heartred

Huff da, ikke noe kjekt for dere dette. :( håper spiren sitter igjen snart. Lykke til!

Nei, så trist :( :( Ønsker deg lykke til med videre prøving, håper spiren sitter raskt igjen!

Huff så trist å høre. Sender en stor klem og håper den sitter fort igjen!

Takk alle sammen.. Alt virket normalt (bortsett fra blødninger), har fortsatt symptomer fordi fostersekken enda ikke er ute :/ Jeg tror det som har skjedd er en BO- blighted ovum...

Huff, så trist å høre! Klem.

Så trist å lese :( Skjønner godt du ble lei deg etter så mange uker :( Lykke til videre <3

<3

Så trist å lese. Lykke til videre <3

Oj så trist! Sender deg en god klem!

Det hadde jeg i desember og vet det kan være forferdelig og veldig frustrerende å oppleve, jeg var også like langt som deg. Ønsker deg masse lykke til, stor klem <3

Takk alle sammen.. :)

Back
Topp