:-( da forlater jeg dere.:-(

Var en tur på legevakten i ettermiddag og fikk sjekket at alt var som det skulle. Heldigvis så har kroppen ordnet greit opp selv, men jeg føler meg virkelig tom og trist. Men som jeg sa så har jeg en nydelig liten gutt som hjelper mammaen sin igjennom dette.❤️ Samboeren min er bortreist og tror han kjenner veldig på at han ikke er hjemme nå, men jeg sa at det er ikke så innmari mye han kan gjøre for meg, bortsett fra å være der for meg og det vet jeg jo at han er❤️

så vil jeg takke dere så masse for støttende meldinger ❤️ Det betyr mye❤️ Har 4 små stjerner på himmelen som lyser. ❤️❤️❤️❤️

Åå, kjære deg! Dette var vondt å lese, gråter for deg! :( Så utrolig trist! Ta godt vare på deg selv, kjenn på følelsene og kos deg med familien din ❤

Så utrolig trist :Heartpink

sender deg en klem og krysser fingrene for at ny spire sitter raskt :Heartbigred

Så utrolig trist å høre:Heartred Ta godt vare på deg selv! Håper dere snart lykkes igjen og at det går bra hele veien. Tenker på deg og sender gode klemmer:Heartred

:HeartblueSå trist å høre:Heartblue håper neste spire sitter snart og holder hele veien :Heartblue

Back
Topp