Hei
På onsdag begynte jeg å spotte litt brunt og jeg ble ikke så veldig bekymret egentlig. Dette er jo veldig vanlig og kan være veldig uskyldig. I mitt tilfelle så var det ikke det. De siste 14 dagene har alle symptomene mine forsvunnet. Mener å huske at de forsvant i uke 7 en gang. Det er jo heller ikke helt uvanlig så tenkte ikke så innmari mye på det heller. På torsdag kom det mer friskt blod og litt koagler
jeg er sånn skrudd sammen at jeg tenker veldig fornuftig, at dette ordner kroppen selv og det som ikke er liv laga det ordnes opp i. Hadde litt mensmurringer, men ikke veldig vondt. Veldig lite blod også. Ikke fylt et truseinnlegg engang. Det endret seg i morges. Jeg våkner av at jeg blør MYE! Kommer meg ned på badet og når jeg setter meg på do så er det ingen tvil hva som skjer. Kommer ut (sorry detaljene) to store klumper som gjør at jeg bryter helt sammen.
Jeg har vært igjennom 2 SA og 1 MA tidligere, men dette var den verste av de. Men så har jeg også kommet en del lengre denne gangen enn de andre.
Hadde gledet meg sånn til å følge sammen med dere, fine gjengen.
Og jeg hadde gledet meg til sønnen vår på 5 mnd skulle få en lillebror eller lillesøster rundt bursdagen sin. Sånn blir det ikke. Men vi gir oss ikke. Bare så tungt å skulle starte på scratch igjen.
Jeg kommer nok ikke til å forlate dere riktig enda. Og jeg skal komme med en oppdatering om det sitter en ny spire etter hvert.
Heldigvis så har jeg han fine mannen på 5 mnd som skal holde motet oppe. Da blir det litt lettere.
Jeg ønsker dere alt godt og at dere kommer dere til termin alle sammen
På onsdag begynte jeg å spotte litt brunt og jeg ble ikke så veldig bekymret egentlig. Dette er jo veldig vanlig og kan være veldig uskyldig. I mitt tilfelle så var det ikke det. De siste 14 dagene har alle symptomene mine forsvunnet. Mener å huske at de forsvant i uke 7 en gang. Det er jo heller ikke helt uvanlig så tenkte ikke så innmari mye på det heller. På torsdag kom det mer friskt blod og litt koagler
Hadde gledet meg sånn til å følge sammen med dere, fine gjengen.
Jeg kommer nok ikke til å forlate dere riktig enda. Og jeg skal komme med en oppdatering om det sitter en ny spire etter hvert. Jeg ønsker dere alt godt og at dere kommer dere til termin alle sammen

klem til deg! Ta vare på deg selv nå. Lykke til videre, håper terminspiren sitter raskt