Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Så fryktelig trist! Håper dere har god støtte i hverandre og at dere har gode venner/familie som kan støtte! Sender deg så mange varme tanker og klemmer som mulig! Sitter her og gråter selv fordi jeg er redd det samme er i ferd med å skje her, og nå kan jeg gjerne gråte med deg og.
Masse lykke til videre! Og så håper og ber jeg om at graviditeten skal lykkes neste gang - og det veldig snart!
Så utrolig trist å lese.. ord blir fattige når en opplever slikt, men håper dere støtter hverandre fremover og har familie og venner rundt dere.. neste gang sitter spiren hele veien og ønsker dere masse lykke til videre!
Så utrolig trist! :'-( </3
Bedre lykke neste gang! <3 Skal sende deg gravid vibber slik at det ikke er så lenge til du er tilbake i gravidrollen! <3 så må det jo sefølgelig gå bra neste gang!
Tusen takk alle <3 det varmer hjertet mitt å høre at så mange bryr seg! Nå håper jeg resten av november spirene sitter <3 Lykke til alle sammen! Kommer nok til å snike litt på dere
Å fader og! skulle ønske jeg kunne gitt deg en klem, så utrolig trist.. Kan ikke forstå at noen skal ha det så vanskelig, og noen seiler gjennom, det er så urettferdig!