Da forlater jeg dere..

VimseHåve

Forumet er livet
Sensommerbarna 2019
Maiskolbene 2023 :-)
Var på ul idag pga ekstra oppfølging etter ma i uke 12 i desember..
Fikk se en baby med nese, fingre, tær, ja alt den skal ha utenom hjerteslag <\3
Har vært og operert den ut og ligger knust hjemme på sofaen med magesmerter og blødninger.. Er ikke gravid lenger :( Er så utrolig urettferdig! Hvorfor skal det skje oss TO ganger på så kort tid?!

Ånei! Så utrolig trist :-( Livet er virkelig urettferdig! Tenker masse på dere, og klarer ikke tenke meg hvordan du har det <3

Så trist :-( Skjønner så godt hvordan du føler det! Mista selv to stk på under tre mnd :-( Sender deg en god klem.

Dette var nitrist lesning :-( Så utrolig leit.. Jeg mistet selv rett før helgen, men skal ikke sammenligne, for det var heldigvis første aborten min, og jeg var 8 uker - slapp å skrape ut eller operere.. Det er bare så utrolig urettferdig følelse.. Jeg sender deg en trøsteklem og krysser fingrene for dere i videre forsøk ❤️<3

Åh nei, så utrolig trist å lese!!:( det må være helt forferdelig vondt. Ta godt vare på deg selv nå. Slapp av, spis god mat, finn støtte hos venner og familie. Livet kan være så vanvittig urettferdig!! Varme tanker!<3

Veldig veldig trist å lese! Begynner jo virkelig å bli glad i hver og en av dere i forumet og heier jo så inderlig på alle. Kjempetrist at dette skjedde. God trøsteklem!

Tusen takk alle sammen <3 dere får sende meg litt babystøv så jeg klarer å holde på neste <\3

Ånei, sååå forferdelig trist! Sender deg masse babystøv for at dere får en frisk spire som sitter 40 uker. Ta godt vare på hverandre. Det er lov å være lei seg.

Uff så forferdelig trist.. Ta vare på deg selv. Og masse lykke til videre, forhåpentligvis er det ingenting i veien for at det skal sitte en annen gang!

Åååå, så trist! :( Sender deg en klem og ønsker deg lykke til videre

Ble skikkelig trist jeg nå :( Det er så ufattelig urettferdig... Ta godt vare på deg selv også ønsker jeg masse lykke til videre og håper at nest spire sitter frem til fødsel!:Heartred:Heartred Vi alle heier på deg

Sender en klem♡
Utrolig urettferdig:(

Takk for klemmer og gode ord <3 Dere er jammen gode å ha!

Så utrolig urettferdig og kjempe trist :( blir så lei meg på dine vegne.

Vil bare gi deg en god klem!

Håper neste klarer seg hele veien, og at det ikke er lenge til du er gravid igjen ❤️

Back
Topp