Da forlater jeg dere

Så utrolig modig å dele dette med oss. Lykke til, både til deg og familien din <3 det blir nok tøft, men så flott at dere fokuserer på det positive! Håper de tar godt vare på dere og at alt går fint til slutt. Ønsker deg alt godt!

Ingen hyggelig nyhet, men MANGE lykkeønskninger til deg og dine!!
Del gjerne et bilde med oss når babyen din er født om du vil, h*n er ho trossalt en aprilbaby i utgangspunktet ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Masse varme klemmer herfra <3 det skal nok gå så bra med dere begge!! All beundring for å takle dette best mulig, og masse lykkeønskninger for tiden som kommer <3

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Huff, triste nyheter, men godt å lese at dere er positive og klare for å kjempe. Dagene vil gå opp og ned, men ta imot hjelp og støtte. Snakk sammen, le sammen og lev. Bare koselig om du deler bilde med oss når/hvis du føler for det. Varme tanker og god jul/nytt år:)

Så utrolig trist å høre. Du er sterk som klarer å fokusere positivt! Masse lykke til kjære deg ❤

Trist, men håper det vil gå bra med dere. Masse lykke til. Sender masse positive tanker:-)

Så sterkt av deg å dele dette med oss! Det er godt å høre at dere begge har gode sjanse, så da håper vi på det aller beste for dere! Heldigvis er babyen stor nok til å greie seg selv, spesielt om det først skjer om noen uker. En tøff start på livet, men dere må tenke positivt!

Ord blir så fattige... håper på at alt går bra, og babyen din er en april baby!!! Jeg vet også at jeg får før tiden, men har likevel valgt å holde meg i april. Vi håper på å høre fra dere igjen!!!

så utrolig sterk du er!
ønsker både deg og mini i magen masse lykke til :) det ordner seg for snille piker- så lenge man er positiv kan det utroligste skje.

sender deg alle gode tanker!

Så sterkt av deg å dele dette med oss! Det er godt å høre at dere begge har gode sjanse, så da håper vi på det aller beste for dere! Heldigvis er babyen stor nok til å greie seg selv, spesielt om det først skjer om noen uker. En tøff start på livet, men dere må tenke positivt!

Ord blir så fattige... håper på at alt går bra, og babyen din er en april baby!!! Jeg vet også at jeg får før tiden, men har likevel valgt å holde meg i april. Vi håper på å høre fra dere igjen!!!

signerer denne.. jeg kunne ikke skrevet det bedre selv, håper virkelig at dere får minst mulig med utfordringer og at dere kommer dere gjennom dette uten for mange varige mèn. en hel haug med gode og varme tanker sendes deg og din familie nå <3

Utrolig trist, men så bra at det sannsynligvis går fint å bære frem barnet :)
Du får noen tøffe år, men prognosen er jo god og jeg bøyer meg i støvet for at du deler med oss, forholder deg positiv og står på! Lykke til videre :)

Ønsker deg masse lykke til, både med fødsel, kurer og sykdomsbekjempning!!
Må alt gå godt, og morslykken være med til å bidra positivt på veien :)

Utrolig hvor fort livet blir snudd på hodet. Ønsker det beste både for deg og mini.

Takk for din åpenhet - det kan være med og hjelpe andre i lignende situasjoner. Masse lykke til :-)

Tusen takk for all støtte! :) jeg mistet tilgangen til bv, så datt ut noen uker. Dette skal få helt fint har jeg bestemt. Fått barnetypen av leukemi og får barnebehandling. Den er sterkere enn voksenbehandlingen og mer effektiv. Men den er på kanten av det kroppen tåler, så jeg blir veldig dårlig i perioder og andre perioder veldig bra, sånn som nå er jeg veldig fin form :)
Babyen får kanskje være i magen til ule 30-32 fikk vi vite i går. Det er jo mer oppløftende enn uke 27/28 :) men alt blir vurdert fra uke til uke. De unngår de sterke medisinene og cellegiftene han ikke tåler, men om leukemien utvikler seg slik at jeg trenger de så må han ut. Han er ihvertfall frisk og fin og vokser bra for øyeblikket :) skal oppdatere dere når han er kommet til verden :) han blir forløst med keisersnitt i trondheim og liggende der oppe på annen avdeling enn meg. Veldig glad for å få være på samme sykehus og de er superflinke der oppe!

Back
Topp