Da forlater jeg dere

Bébbe

Elsker forumet
Og ønsker dere lykke til når april nærmer seg :)

Her blir babyen garantert prematur, og kanskje allerede om 4-6 uker. Er 23 uker på vei i morgen. Jeg har vært dårlig noen uker, og de har diagnostisert meg med akutt lymfatisk leukemi. Både jeg og babyen er gitt gode sjanser for å komme oss gjennom dette. Babyen tar ikke skade av cellegiften jeg går på nå, men kan hende den ikke tåler den neste, og da tar de den ut så han ikke blir syk. Jeg får tett oppfølging og medisin og baby blir vurdert nøye hele tiden. For min egen del så blir det knalltøff behandling i 2,5 år og bivirkninger av cellegiftkurer, miste håret og være mye syk og borte fra familien min. Men vi velger å fokusere på det positive og ta utfordringene etter hvert isteden for å vente på de. Nyter dagene nå da jeg har fått blodoverøfring og føler meg som vanlig en stund :)

Så nå forlater jeg gruppa siden jeg ikke får noen april baby uansett. Ønsker dere alt godt og lykke til når fødselen setter i gang! :)

Huff, så triste nyheter da. God bedring til deg, sender gode tanker til deg å dine :)

Huffda, det var ikke kjekke nyheter, men så fantastisk flinke dere er som har rett fokus ! Masse lykke til til deg og lillegull og riktig god bedring <3 stor klem

Det var trist å høre.
Men så bra du blir tatt godt vare på. Dette skal du og dere klare og jeg synes du er knalltøff :)
Masse lykke til videre! :)

Så trist å lese. Ønsker dere alt godt for fremtiden, lykke til og god bedring :-)

Huff, trist nyhet... Men godt du får tett oppfølging!
Masse lykke til videre, og god bedring!

Sniker - ville bare ønske deg alt godt <3 Syns du virker veldig sterk på måten du skrev innlegget ditt og det må jeg si jeg beundrer <3 sender deg mange varme klemmer

Huff! Dette var trist lesing :(
Godt du får god oppfølging.
Beundrer dere som klarer å ha det rette fokuset oppi denne situasjonen.
Ønsker dere alt godt og sender dere mange klemmer

Så ufattelig triste nyheter å lese :(
Ønsker deg og familien masse masse lykke til!! Sender mange varme klemmer <3

Huff, for en forferdelig nyhet å avslutte året med:( Lykke til, til både deg og junior!!

13.04.14 tre skal bli fire <3

Trist å lese, men syns du virker sterk og takler det utrolig bra. Masse lykke til videre med det som måtte komme!

Det var trist å lese :( Ønsker dere masse lykke til! Dette klarer dere! <3

Ønsker deg lykke til med behandlingen og håper du kommer deg igjennom det uten de verste bivirkningene. Håper at lille babisen holder deg oppe når det blir tøft, og at dere kommer styrket ut av det hele familien :-) lykke til! :)

En gang apriljente, alltid apriljente! <3 Masse lykke til.. Høres ut som du har en veldig tøff tid foran deg, men med positiv innstilling og at man tar dag for dag, kommer man ekstra langt :)
Ønsker deg masse lykke til med fremtiden :) Måtte alt gå bra med deg og lille i magen <3

Trist lesing:/.. Masse lykke til videre fremover, måtte alt gå bra med deg og babyen! :)

Back
Topp