da forlater jeg dere....

Huff, så trist å lese. Masse lykke til videre

Det var trist å høre, masse lykke til vidare!

Ok. Jeg viste ikke jeg var gravid før jeg var på vei til jobb og fikk så smerter at jeg trodde jeg skulle dø. Rett på legevakt og sykehus. Var da som sagt 7 uker. Sjeldent det går så langt tror jeg. Godt for deg å få det utelukket iallefall. Håper el kommer kjapt og at du er like bak oss med ny spire.

Klem til deg :-)

Huff... Det var kjedelig og høre!
Men lykke til videre! Både med sorgen og nye runder med prøving. :)

Det var trist å høre :( sender deg en stor klem og ønsker deg masse lykke til videre og håper det klaffer for deg så du kan komme inn i juli 2014 forumet :D

Det var trist å høre :( sender deg en stor klem og ønsker deg masse lykke til videre og håper det klaffer for deg så du kan komme inn i juli 2014 forumet :D

Takk og takk...
Blir nok ikke juli 2014 da jeg enda ikke har fått mens og tester fortsatt positivt... så tar nok litt tid før kropprn normaliserer seg igjen. Kanskje august 2014 er da det skjer... :) kanskje det er mnd vår.. (ble kjærester i august 2011, giftet oss august 2013... hadde passet med bebis augudt 2014)

Takk og takk...
Blir nok ikke juli 2014 da jeg enda ikke har fått mens og tester fortsatt positivt... så tar nok litt tid før kropprn normaliserer seg igjen. Kanskje august 2014 er da det skjer... :) kanskje det er mnd vår.. (ble kjærester i august 2011, giftet oss august 2013... hadde passet med bebis augudt 2014)
Da er nok august deres mnd :D masse lykke til:D

Det var trist og høre! Stor klem, og masse lykke til videre

Uff, så trist. Håper det går på neste forsøk og at August blir deres måned!
*klem*

Takk damer :-)

Back
Topp