da forlater jeg dere....

Frk.Bestemt

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Marsboerne 20 18
Etter å ha vært på ul idag så var det ikke fosteranlegg i livmoren min. Det var heller ingenting utenfor livmoren. Så jeg har hatt en kjemisk graviditet...

Lykke til alle damer.... :-)

Huff, det var leit å høre.. :( en klem fra meg <3

Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014

Uffda! Så kjedelig å høre. Lykke til videre iallefall!

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff :( Trist å høre. Lykke til videre.

Klem fra meg <3

Etter å ha vært på ul idag så var det ikke fosteranlegg i livmoren min. Det var heller ingenting utenfor livmoren. Så jeg har hatt en kjemisk graviditet...

Lykke til alle damer.... :-)

Så trist :-( Selv frykter jeg en SA, men får nok ikke vite noe før ila neste uke..

Off så trist :( detta Va trist å lesa ..

Så trist at det gikk slik :( sender en god klem og håper du snart er tilbake på et annet terminforum!

Huff, sender deg en god klem..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nei, så trist :( Hadde du misstanke om det siden du var på så tidlig ul? Blir jo smårar av bekymring her, og vurdere ul selv.

God klem til deg <3

Dro på tidlig ul pga lav hcg stigning...

Lykke til alle damer.... :)

ÅÅh dette var da ingen kjek nyhet :( Sender deg mange gode klemmer <3

Uff, dette var trist lesning... :( Sender deg en stor klem, ta vare på deg selv... Og lykke til videre <3

Å nei så trist :( det var ikke noe morsomt å lese :(
sender deg en god klem ♥

Det var trist å høre :( håper du kommer etter i juli ;)

Kan jeg spørre hvordan de fant ut at det ikke var noe i egglederen/utenfor?

Jeg hadde nemmelig en graviditet utenfor i fjord, da var jeg 7 uker på vei ifølge hcg, men alikevel kunne de ikke se noe på UL. De måtte åpne meg før de så og fjernet.

Det var trist å høre :( håper du kommer etter i juli ;)

Kan jeg spørre hvordan de fant ut at det ikke var noe i egglederen/utenfor?

Jeg hadde nemmelig en graviditet utenfor i fjord, da var jeg 7 uker på vei ifølge hcg, men alikevel kunne de ikke se noe på UL. De måtte åpne meg før de så og fjernet.

Hun som tok innvendig ul sa det. Men kan jo ikke være sikker. Men jeg har ingen smerter på noen som helst måte. Og det er jo et godt tegn...

Blir nok ikke juli mtp eggløsning. Kanskje august :) må få mensen først :)

Back
Topp