Da forlater jeg dere

Nica_

Glad i forumet
Mailykke <3
Som den aller siste håper jeg! Hadde en spontanabort i natt... måtte inn på sykehuset da jeg blødde i sinnsyke mengder, svima av to ganger!
Skikkelig kjipt, men helt sikkert en grunn til det. Skal ihvertfall ha en boks med lilla catch og en halv flaske vin i kveld før vi prøver igjen!
Ønsker dere alle masse lykke til og håper det går bra for dere alle!

Nei, :( uff! Trist å lese! Håper alt er bra med deg og at spiren sitter fort igjen! Lykke til videre! Sender over en klem til deg,

Klem til deg:-(

Huff semder over mangen klemmer og ønske om at spiren sitter fort igjen.

Så leit, også nå når du var kommet så langt. Masse lykke til videre :klem:

Takk takk :)
Jeg er så kynisk at jeg tenker det er naturens gang og tar det helt med ro... men som sagt kjipt etter å ha kommet så langt, særlig med tanke på hvor dårlig jeg har vært!
Håper det går bra for dere alle her inne :)
(kommer nok til å smugfølge med)

Så utrolig trist! :(
Men er nok som du sier, en grunn for at det skjedde, fordi om det er vanskelig å se akkurat nå...
Mange mange klemmer til deg! 

Huff så trist å høre! Store klemmer til deg! Godt å se at du har en så fin tankegang, du har nok rett i at det er en grunn til det, og naturens måte å ordne opp. Selv om det selvfølgelig er tungt. Ta vare på hverandre, kos deg med vinen og catchen din i kveld, og masse lykke til videre med prøvingen!

Oi så utrolig trist!! Å så langt du var komt! har du vert på noe ultralyd før å sitt om det har vært greit eller? Er så utrolig redd for å miste etter ma i mai, mn nå har me fått vert på tilig ul å sitt hjerta å at d e ok, mn e alikavel redd når eg ser d kan sje så seint:-/ Håpa dokke får ei nye spira snart!!

Huff, det var trist å høre:-( håper dere klarer å holde motet oppe, og at spiren sitter hos dere på nytt snart:-)

sende deg ein kjempe klem <3 

Neiii!! Ikkje fleire no! :-( Du var jo komt så langt i tillegg! Huff.. stakkars deg!! Håper du har flotte mennesker rundt deg som tek vare på deg i tida framover Klem! <3

Maibaby13 skrev:
Oi så utrolig trist!! Å så langt du var komt! har du vert på noe ultralyd før å sitt om det har vært greit eller? Er så utrolig redd for å miste etter ma i mai, mn nå har me fått vert på tilig ul å sitt hjerta å at d e ok, mn e alikavel redd når eg ser d kan sje så seint:-/ Håpa dokke får ei nye spira snart!!

Maibaby... ikke bekymre deg så mye for det! Jeg har ikke vært på UL tidligere, og det kan godt være at fosteret har vært dødt en uke eller så hos meg , noe jeg igrunn tror siden det kom ut uten at jeg så det (faren ropte iherdig hver gang jeg gikk på do at jeg ikke fikk lov å studere det som kom ut, noe jeg er glad for)!!
Om du har vært på UL og sett at alt er ok så ville jeg slappet av :) Det er jo heller ikke så vanlig at det skjer så sent.

Masse lykke til :)

Maibaby13 skrev:

Maibaby... ikke bekymre deg så mye for det! Jeg har ikke vært på UL tidligere, og det kan godt være at fosteret har vært dødt en uke eller så hos meg , noe jeg igrunn tror siden det kom ut uten at jeg så det (faren ropte iherdig hver gang jeg gikk på do at jeg ikke fikk lov å studere det som kom ut, noe jeg er glad for)!!
Om du har vært på UL og sett at alt er ok så ville jeg slappet av :) Det er jo heller ikke så vanlig at det skjer så sent.

Masse lykke til :)

Tusen takk alle sammen :) Jeg er skikkelig rørt, og håper på det beste for dere alle!!!

NEI! Nå ble jeg virkelig trist her jeg sitter :( Er så urettferdig spesielt mtp lengden din! Ja, det er naturens måte å ordne opp på, men litt hjerterått er det! 

Sender deg en kjempe stor klem, håper du har det bra, og at spiren sitter i 9 mnd neste gang. 

Klem! 

Back
Topp