Da forlater jeg dere :(

mammaen20102012

Betatt av forumet
Ble svært overrasket da jeg plutselig fant ut jeg var gravid for noen uker siden, og vi gledet oss mye !

Men... Så våknet jeg lørdagsmorgen med kraftige blødninger, og har striblødd siden da :(
Er blitt henvist til Gyn.avd på KK i morgen for å se om det er rester..
Og siden jeg hadde likt med min første sønn, så turte de ikke la være å henvise meg til ultralyd.

Lykke til alle sammen :)
 
Dette var trist. Sender deg en stor klem.
 
Og til dere som lurer på om dere kanskje har urinveisinfeksjon, GÅ TIL LEGEN MED EN GANG :(

Legen min sa at urinveisinfeksjonen mest sannsynlig var grunnen til SA hos meg:(
 
takk :)<3
 
 sender deg masse klemmer!!
 
Altid veldig trist når noen mister.....
kan si at jeg håper at det fortsatt er noe der i morgen, men sjansen er jo lite......
stor klem
 
å nei, så dumt! gode tanker til deg.
 
Trist å høre. Lykke til fremover! *klem*
 
takk for fine meldinger :)
Håper at alle får beholde barna sine, er så urettferdig at noen barn ikke får komme til verden og at mammaen må ha så store smerter :(
 
Ånei, håper du kommer deg fort og får en spire i magen igjen så fort du ønsker det! Masse lykke til videre!
 
Huff, så trist!!! Lykke til videre!
 
Uff ikke noe koselig
Sender deg masse klemmer
Ta godt vare på deg selv.
Håper ny spire sitter raskt
KLEM
 
Krysser fingrene for en ny spire i 2012 :)
Noen som vet når det er trygt å prøve igjen?
 
Krysser fingrene for en ny spire i 2012 :)
Noen som vet når det er trygt å prøve igjen?
 


mammaen20102012 skrev:
Krysser fingrene for en ny spire i 2012 :)
Noen som vet når det er trygt å prøve igjen?



Da jeg mista fikk jeg beskjed om at det var lurt å vente en mens, men at det var når du selv var klar som avgjorde.
 
Er det slik at man mister lettere om man blir gravid uten å få en mens først kanskje?
 


mammaen20102012 skrev:
Er det slik at man mister lettere om man blir gravid uten å få en mens først kanskje?


Alle sier det er lurt å vente en mens, ikke minst fordi det er også psykisk tøff å miste.
Men som du ser har jeg blitt gravid rett etter utskrapningen, torsdag er den 7 uker siden, og er da ca. 6 uker på vei. Høres rart ut jeg vet....
Men etter min første utskrapning ble jeg også gravd med en gang, men mistet igjen. Tror at kroppen forteller deg når den er klar. Og du vet det selv og.
Gyn sa at sjansen å miste igjen var like stort som med en vanlig svangerskap, så det har ingenting å gjøre med at du ikke har hatt mensen først.Lykke til!
 
Hmmm.. 
Jeg tørr ikke å bli det da..
SÅ venter en stund til tror jeg :)
Heldig du som endelig har en spire som sitter :D
lykke til :D
 
Det var trist å høre. :-(
Masse lykke til framover.
 


mammaen20102012 skrev:
Hmmm.. 
Jeg tørr ikke å bli det da..
SÅ venter en stund til tror jeg :)
Heldig du som endelig har en spire som sitter :D
lykke til :D

Bare prøv igjen når du er klar for det, vi kan jo bare håpe at det går bra hver gang vi blir gravid.....
Spiren sitter her igjen ja, men vet nok ikke om det går bra DENNE gangen, men håper inderlig.
 
Back
Topp