Gir ikke opp!!
Forelsket i forumet
Etter brunt uflod og litt mørkt blod som startet på onsdag, og forsatte på torsdag så gikk jeg vil privat UL. igår kveld. Jordmoren var så koselig men det hjalp ikke, hun fant ingenting. begynte å blø blod i natt og idag tildlig så kom det som skulle ha blitt en baby, en blodklump på størrelsen med en tommel. Skal til lege på tirsdag, skal spør etter spesialt og time hos gyn.
Veldig trist, dette skjedde rett før juleferien i fjor, og nå rett før påskeferien. Tydligviss er noe galt da jeg blir gravid men klarer ikke å holde på det, så der forsvant håpet om en 2010 baby, er ufatelig trist, men vet ikke om jeg orker tenke så mye på det, er ikke så lenge siden jeg gikk igjennom det same så er kanske sliten.
Jeg ønsker alle dere andre lykke til med spiren deres og håper alt går bra!
Veldig trist, dette skjedde rett før juleferien i fjor, og nå rett før påskeferien. Tydligviss er noe galt da jeg blir gravid men klarer ikke å holde på det, så der forsvant håpet om en 2010 baby, er ufatelig trist, men vet ikke om jeg orker tenke så mye på det, er ikke så lenge siden jeg gikk igjennom det same så er kanske sliten.
Jeg ønsker alle dere andre lykke til med spiren deres og håper alt går bra!