da forlater jeg dere jenter

tittilotta

Forumet er livet
da forlater jeg dere i en ukes tid jeg.... søstrene mine med familie kommer på besøk hos meg i morra og blir til fredag... åååååå jeg gleder meg så utrolig mye... har ikke så mye anledning til å treffes hele gjengen siden vi bor så spredt... meeeen nå får vi en uke sammen og det skal bli så morro!!!!!!!!!!!!
tuddeluuuuu når jeg kommer tilbake???? du får vente til fredda[8D]

ORIGINAL: ~Rosinbolla~

ååå....nå trodde jeg du hadde planer om å forlate oss for godt....[8|]
-men bra d bare er for en uke da snuppa[:D] du må kose deg såååå mye og nyte tiden[;)][;)]

Jepp - kos deg med familien!

ja ja... det ble en kortvarig ferie[:(][:(][:(] da var jeg hjemme igjen, med to syke barn.. oda og vilja har fått den 5 barnesykdommen trodde legen i dag.. de har hatt høy feber og er prikkete på hele kroppen. oda har sovet max 40 min i natt og er så sutrete og skal bare sitte på fanget.. så da var det best å dra hjem slik at de får sove i sine egne senger og få ro og fred.... men om det ikke går over i løpet av en dag eller to må vi tilbake til grundigere undersøkelse.. for de går å tar seg til ørene og er veldig rød der... det er sååå typisk våres flaks.. stakkars lille små vennene til mamman sin... og vi som skal reise til danmark på mandag...[:(][:(] så jeg håper at de får sovet i natt og at det går over snart....

nå har oda og vilja vært nok syke synes jeg...

Åh nei, dakar små prinsesser!! Håper de blir friske til mandag da, kjedelig å reise med syke barn!
Masse god bedring til snuppene[:)]

Back
Topp