Dette gikk ikke slik vi hadde håpet. Forrige mandag fikk jeg blødninger. Kom litt brunt, gammelt blod og jeg ble, selvfølgelig, bekymret siden jeg opplevde en SA i februar, og kjente igjen tegnene :-( disse blødningen fortsatte slik og jeg dro til legen på fredag. På søndag kom det friskt blod, ikke mye, men fikk også småvondt nederst i magen. Siden disse offentlige greiene tar så lang tid, ifht, henvisning så bestilte jeg privat ultralyd og jeg fikk i dag konstatert en MA. :’( embryoet hadde sluttet å vokse i ca uke 6. :-( kroppen min har ikke oppfattet dette og har derfor ikke støtt det ut selv. Skulle vært 9+2 i dag. :-( fikk i dag tabletter for å avslutte det og sitter her nå og kjenner på at ting har begynt å skje.selvfølgelig synes vi dette er veldig trist, og særlig siden det ikke er lenge siden vi var igjennom en SA... men når det er sagt så er er det gode grunner for at det skjer og jeg slår meg til ro med det. Jeg sender dere masse kjærlighet og babystøv. Kos dere med voksende mager. Jeg kommer etter, bare litt senere i 2020. God klem fra meg.