Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen og gratulerer!Heihei!
Med disse fine testene flytter jeg herved inn til dere. Har fått hentet ut albyl-e og crinone i dag, så håper dette svangerskapet varer i 8 måneder til
Ser det kan være noen kjente her fra tidligere, spesielt en herlig, søt og snill moderator StineSå til dere: don't tell anyone ;-) hehe!
Velkommen og gratulerer!
Hvorfor albyl-e? Jeg går også på crinone..
Det er noe som gjør at jeg ikke klarer å beholde et foster etter uke 5-7ish. Det var mistanke om en blodpropp-lignende sak som gjorde det. Da jeg ble gravid for 4 gang, fikk fikk jeg blodfortynnende (albyl-e) og crinone for å se om det hadde effekt, og nå har vi en gutt på snart 3årSå da prøver vi det nå også, ettersom jeg også har hatt en SA etter vi fikk sønnen vår
![]()
Ja åkei!Det er noe som gjør at jeg ikke klarer å beholde et foster etter uke 5-7ish. Det var mistanke om en blodpropp-lignende sak som gjorde det. Da jeg ble gravid for 4 gang, fikk fikk jeg blodfortynnende (albyl-e) for å se om det hadde effekt, og nå har vi en gutt på snart 3årSå da prøver vi det nå også, ettersom jeg også har hatt en SA etter vi fikk sønnen vår
![]()
Ja åkei!
Har mistet 3 ganger selv, mn håper det går bra nå med crinone!![]()
Ikke utredet nei...Krysser fingrene for degHar du blitt utredet for habituell abort?
![]()
Har du APC- resistens kanskje? Spør bare fordi jeg har det selv, og dermed har forhøya risiko for blodpropp. Har man det "dobbelt" (fra både mor og far) må man nemlig gå på blodfortynnende i svangerskap. Jeg var til kontroll med en gang jeg ble gravid for å finne ut av om jeg skal stå på fortynnende. Må ikke det, men må passe litt ekstra på. Uansett - gode ønsker for dette svangerskapet!Det er noe som gjør at jeg ikke klarer å beholde et foster etter uke 5-7ish. Det var mistanke om en blodpropp-lignende sak som gjorde det. Da jeg ble gravid for 4 gang, fikk fikk jeg blodfortynnende (albyl-e) for å se om det hadde effekt, og nå har vi en gutt på snart 3årSå da prøver vi det nå også, ettersom jeg også har hatt en SA etter vi fikk sønnen vår
![]()
Har du APC- resistens kanskje? Spør bare fordi jeg har det selv, og dermed har forhøya risiko for blodpropp. Har man det "dobbelt" (fra både mor og far) må man nemlig gå på blodfortynnende i svangerskap. Jeg var til kontroll med en gang jeg ble gravid for å finne ut av om jeg skal stå på fortynnende. Må ikke det, men må passe litt ekstra på. Uansett - gode ønsker for dette svangerskapet!![]()
![]()
Det kalles også Leiden syndrom, men jeg synes det høres så mye skumlere ut så jeg bruker helst den andre benevnelsenNei, det vet jeg ikke. Har ikke hørt om det. Har vært til utredning for habituell abort hvor de utelukket alt mulig. Er usikker på om det du nevner er en av dem![]()
Takk for gode ønsker, samme tilbake til deg![]()