Da flytter jeg ut...

Camilla-arriane

Forelsket i forumet
På sykehuset fikk jeg det bekreftet at HCG nivået hadde synket med 700 fra mandag til onsdag.
Viste at det var tilfelle etter i går.
Så da ble det utskrapning i dag, samboer/barnefar tok seg fri fra jobb i går og i dag.
Veldig godt å ha ham sammen med meg, ble lang venting før jeg ble trillet til utskrapning..nesten 3 timer.
Og det måtte 3 forsøk på å få satt veneflon "nålen"..var jaggu ikke lett å finne blodårer på meg..au au..

Så lykke til videre jenter :)
Håper spirene deres klorer seg fast!
Og takk for all støtte og oppmuntring!!! :)
Vikarlegen min skal få "høre det" når jeg avbestiller svangerskapskontrollen min i morgen.

Så trist at det endte slik da. Men godt at du tross alt fikk utskrapning så raskt, selv om ventetimene nok var utrolig lange. Ta vare på hverandre, så håper jeg at dere snart igjen har en liten spire som vokser seg stor og sterk! Klem fra meg.

så trist å høre:( men ønsker deg lykke til videre;) plutselig er du gravid på ny <3

Huff så trist å høre.
Ønsker deg lykke til videre.
Håper det sitter en frisk og fin spire neste gang som vokser seg stor og sterk i mammas mage.

Nei og nei :( Sender deg en trøsteklem og håper det klaffer fort for deg <3

Utrolig trist å høre! :( Sender deg en klem og krysser fingrene for at du blir gravid igjen fortere enn du aner! :)

Huff så trist å lese:( Håper det klaffer fort for dere igjen, lykke til videre!

Så utrolig trist. Håper det sitter ny spire snart :-) Lykketil

Back
Topp