Da flytter jeg inn :-)

Nocturne82

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Da ble digitalen positiv, og jeg flytter inn her :-) Jeg er nå gravid med tredjemann. Har en gutt på 4 1/2år og ei jente på 1 1/2år fra før. Jeg er 33år og mannen er 41år. Vi er fra Oslo! Gleder meg til å bli kjent med dere alle :-)

Gratulerer og velkommen! :-D Jeg er også gravid med nr 3, har ei på 4,5 og ei på 15 mnd :-)

Gratulerer så mye!
Gravid med nr 3 og er 33 år jeg å :)
Føler meg nesten litt gammel her inne :p

Takk! Hehe....det kommer jo litt an på hva man ønsker å gjøre før man får barn... Veldig glad jeg ikke startet før :-) Fikk første da jeg var nesten 29.

Gratulerer Jeg venter også nr tre og er 31 år.

Da ble digitalen positiv, og jeg flytter inn her :-) Jeg er nå gravid med tredjemann. Har en gutt på 4 1/2år og ei jente på 1 1/2år fra før. Jeg er 33år og mannen er 41år. Vi er fra Oslo! Gleder meg til å bli kjent med dere alle :-)
Gratulerer og velkommen hit! Jeg er 35 og venter også nr 3. Fikk mitt første barn på min egen 28 årsdag :). Jeg har en gutt på 5 og ei jente på 7. Til dere som føler dere gamle: jeg er eldst ;) Dere får tenke på det, så føler dere dere litt yngre, hehe.

Gratulerer og velkommen hit! Jeg er 35 og venter også nr 3. Fikk mitt første barn på min egen 28 årsdag :). Jeg har en gutt på 5 og ei jente på 7. Til dere som føler dere gamle: jeg er eldst ;) Dere får tenke på det, så føler dere dere litt yngre, hehe.

Takk! Hehe....35 er jo ingen alder! Folk får jo barn til de blir pensjonister ;-) Fint at vi er en gjeng på samme alder her :-)

Gratulerer og velkommen inn hit ;)

Back
Topp