Da flytter jeg inn til dere :-)

bea810

Glad i forumet
Fikk positiv g test i dag, 15 dpo, og har termin 2.feb. Gleder meg til å bli kjent med dere? Hva er historien deres?

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Gratulerer!

Jeg fikk en svak, svak strek på torsdag, 10 DPO og fikk tydelig positiv på i går, 11 DPO.

Denne pp'en har jeg brukt Crinone, et progesteronsupplement, og jaggu meg var det bare det som skulle til :D:D

Fra mobil.

Gratulerer så mye☺ termin 1feb jeg også

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Graulerer så mye! :D
Er gravid på nytt etter en SA i mars, så håper spira klorer seg fast nå :)
Termin 1. februar (31. jan - 2. feb, ustabil syklus og uenige terminkalkulatorer) :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for det :-)!! Ser veldig frem til tiden fremover :-D!! Kjenner det tar litt av, har allerede rukket å kikke etter vogn :-o hehe

Gratulerer!

Jeg fikk en svak, svak strek på torsdag, 10 DPO og fikk tydelig positiv på i går, 11 DPO.

Denne pp'en har jeg brukt Crinone, et progesteronsupplement, og jaggu meg var det bare det som skulle til :D:D

Fra mobil.

Det har jeg aldri hørt om :$ sikkert dumt spørsmål men hva er det?

Gratulerer og velkommen inn:) eg har termin 7.feb etter min beregning:)

Det har jeg aldri hørt om :$ sikkert dumt spørsmål men hva er det?

Vaginalgel med progesteron. Lutealfasen min har ikke vært helt som den burde, for begynte å spotte fra 8/9 DPO, og da får ikke egget tid til å feste seg.

Fra mobil.

Åhh skjønner :-) det var godt dere fikk orden på det da! Da må det ha vært ekstra godt å sitte med positiv g test i hånden ;-)

Gratulerer og velkommen inn:) eg har termin 7.feb etter min beregning:)

Gratulerer :-D!! har du akkurat testet positivt da? Og fått svar unormalt tidlig? Jeg fikk akkurat positiv g test og har termin 2.februar, eller er det kanskje meg som produserer hcg unormalt sent :-P hehe

Gratulerer :-D!! har du akkurat testet positivt da? Og fått svar unormalt tidlig? Jeg fikk akkurat positiv g test og har termin 2.februar, eller er det kanskje meg som produserer hcg unormalt sent :p hehe

Eg produsere nok litt tidligere en deg ja:) viste eg var gravid da symptomene fra lille gull var til stede så testet først 2 dager negativ og nå testet svak positiv i 3 dager:) 4+2 forrige gang hadde eg hele 412 i hcg:)

Gratulerer, og velkommen! :)

Gratulerer☺

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Gratulerer!!! :)

Back
Topp