Da fikk jeg penger

malrodien

Gift med forumet
i dag leverte jeg engangsstønaden på trygdekontoret. men jeg ville ha pengene i dag (pga at jeg drar til oslo på mandag) men trygdekontoret var trassige og ville ikke gi meg dem i dag.

så da gikk jeg til banken å fikk dem til å ringe trygdekontoret. til slutt endte det med at trygdekontoret sendte en bekreftelse på å ha overført penger (som kommer onsdag) å så gav banken min meg 10,000 på forskudd.. hihi.

så nå har jeg handla vippestol, bæresele, regn og mygg trekk til barnevogna og litt annet smått. men det rare er at jeg ikke forstår hva jeg skal bruke resten av de 30,000 kr jeg har i gjen på!! *såååå glad*

ååååå... vil åsså handle masse stæsj t bebisn[:)] i OSLO!

Så deilig!! Jeg skal også søke om min stønad etter hvert så jeg kan handle inn til mozart... men jeg venter som sagt til barneværelset er klart.

ORIGINAL: malrodien

i dag leverte jeg engangsstønaden på trygdekontoret. men jeg ville ha pengene i dag (pga at jeg drar til oslo på mandag) men trygdekontoret var trassige og ville ikke gi meg dem i dag.

så da gikk jeg til banken å fikk dem til å ringe trygdekontoret. til slutt endte det med at trygdekontoret sendte en bekreftelse på å ha overført penger (som kommer onsdag) å så gav banken min meg 10,000 på forskudd.. hihi.

så nå har jeg handla vippestol, bæresele, regn og mygg trekk til barnevogna og litt annet smått. men det rare er at jeg ikke forstår hva jeg skal bruke resten av de 30,000 kr jeg har i gjen på!! *såååå glad*

Det er ikke noe problem. Hvis du ikke vet hva du skal bruke de på så kan jeg godt hjelpe deg [8|]

Er ikke bare bæibi som kan hjelpe deg med det du.. [8|][:D] Kan kanskje snart søke om den støtta jeg og da..?! Må ta meg en prat med trygdekontoret snart tenker jeg..

Steike så tidlig dere får pengene![8|]
Nå får jo jeg fødselspenger, men om jeg hadde fått engangsstønad nå ville de jo blitt brukt opp på et blunk..[8|]

Men grattis med masse penger på konto da!![:D]

jeg fikk mine den 02.06 men kan ikke bruke dem før til onsdag!! men det gjør ikke noe..for jeg skal ikke bruke mer enn 3000 av de!! resten skal jeg spare..for jeg har alt[:)]

Var på kontroll hos legen her på torsdagen. Var meningen å få legen til å skrive en bekreftelse på at jeg var gravid og når terminen var... men glemte helt av det. Meningen var å bruke attesten til å søke om engangsstønden da....men... men... SKal tilbake til legen om knappe tre uker igjen da, for ny UL og undersøkelse, så jeg får prøve å huske på det da. Men det er ingen hast. Har jo det aller meste til den lille, så vi skal bruke litt av pengene til å kjøpe oss nytt digitalt speilreflekskamera. Kjekt med et skikkelig kamera sånn at vi kan ta massssse bilder av den lille frøkenen når hun kommer.

ORIGINAL: malrodien

Masse penger til overs kommer godt med uansett. Bleier går det jo masse av synes jeg å huske. De er sikkert ikke blitt billigere heller (minstemannen min er 10 år).
Klærne vokser de ut av i ekspressfart også.
Gleder meg til feriepengene kommer. Da kan jeg også begynne med shoppingen.

Back
Topp