Da falt jeg også for fristelsen !!

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
Og kjøpte et plagg til den lille hemmeligheten imagen jeg føler at enten er det bil, pirater og traktor eller prinsesser, hjerter og blomster :P men idag fant jeg en herlig liten pysj jeg mener er nøytral ;) noen fler en meg som ikke har klart og dy seg ? Del gjerne bilde :D

Vedlegg

• 1413188468563.jpg
    1413188468563.jpg
    41,1 KB · Visninger: 143
Så fin!
Hvor har du kjøpt den :) ?
Jeg prøvde å laste opp et bilde, men det stod at filen var for stor..

Så fin!
Hvor har du kjøpt den :) ?
Jeg prøvde å laste opp et bilde, men det stod at filen var for stor..
Name it, var to for 139 så kjøpte en til niesa mi også :D åå så rart , har aldrig skjedd med meg !

Last edited:
Ååå, den var herlig!! :D
Har kjøpt noen plagg selv, men har også fått en hel haug med jenteklær av familie og venner :) Så egentlig så trenger vi ikke å handle så mye mer, i hvert fall ikke i de minste størrelsene. Men kjenner jeg meg selv rett, så kommer jeg nok til å handle litt allikevel :P hehe

Og kjøpte et plagg til den lille hemmeligheten imagen jeg føler at enten er det bil, pirater og traktor eller prinsesser, hjerter og blomster :P men idag fant jeg en herlig liten pysj jeg mener er nøytral ;) noen fler en meg som ikke har klart og dy seg ? Del gjerne bilde :D
Herregud så nydelig! De er så fine de med bittesmå føtter! Hihi!
Vi har kjøpt og fått en del klær allerede, men ingenting etter at vi fant ut hva bebisen er. Alt er mao nøytralt, frem til i morra når svigers skal bli med på ultralyd å få vite hva det er, regner jeg med! ;) Tenkte å legge ut bilde, men er fortsatt i senga.. Kommer etterpå! :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Vi har kjøpt og fått en del klær allerede, men ingenting etter at vi fant ut hva bebisen er. Alt er mao nøytralt, frem til i morra når svigers skal bli med på ultralyd å få vite hva det er, regner jeg med! ;) Tenkte å legge ut bilde, men er fortsatt i senga.. Kommer etterpå! :p

Svigers, som i flertall? Blir mange på ultralyd da:p

Svigers, som i flertall? Blir mange på ultralyd da:p
Haha ja, blir fullt rom. Pappan er jo med, selvsagt. Og hans mor og far. Men de to måtte visst bytte på for at det ikke sku bli for mange, så vi får se hvordan det går. Vi sa ifra at det måtte bli sånn om de ville være med, og at det ikke blei så mye til hver av dem, men de var overivrige begge to å fiksa seg fri fra jobb.. de er så koselige :) Går nok bra.. håper jeg ;p

ja elsker de pysjene :D man kan jo ikke få nokk av pysjer eller ? ;) hehe. gleder meg til å se bilde, deilig og ligge lenge og dra seg i senga :p.... hadde lommeboka mi vært tykk nok hadde jeg nok kjøpte hele baby avdelingen på butikkene ..klæra er så små og søte.. men passer ikke så veldig lenge da :( :p

Last edited:
Haha ja, blir fullt rom. Pappan er jo med, selvsagt. Og hans mor og far. Men de to måtte visst bytte på for at det ikke sku bli for mange, så vi får se hvordan det går. Vi sa ifra at det måtte bli sånn om de ville være med, og at det ikke blei så mye til hver av dem, men de var overivrige begge to å fiksa seg fri fra jobb.. de er så koselige :) Går nok bra.. håper jeg ;p
hehehe.. jeg å hadde med nesten hele samboers slekt forgie gang! eller vi (dvs samboer) hadde invitert med seg svigermor på ultralyd... meeeen på ultralyden dukket svigermor, og begge brødrene til sambo på 13,17 opp ! men jordmoren jaget de ut etterhvert så de fikk bare et lite blikk syntes det var litt kleit for ble så lite rom på så mange ( vil legge til at dette var oul da :p ) men det gikk jo og alle var glade etterpå haha ;)

hehehe.. jeg å hadde med nesten hele samboers slekt forgie gang! eller vi (dvs samboer) hadde invitert med seg svigermor på ultralyd... meeeen på ultralyden dukket svigermor, og begge brødrene til sambo på 13,17 opp ! men jordmoren jaget de ut etterhvert så de fikk bare et lite blikk syntes det var litt kleit for ble så lite rom på så mange ( vil legge til at dette var oul da :p ) men det gikk jo og alle var glade etterpå haha ;)
Hmm her er altså ikke halvparten engang.. :/ Elsker snekkerbuksene altså, de er så snåle! Har mye som er hjemmestrikka/hekla og.. Vil kjøpe alt i butikken selv. Og jeg har bare kjøpt 3 ting selv, alt det andre har vi fått! Crazy!
Tror jeg hadde klikka hvis mange fler hadde møtt opp til ultralyd enn de vi spurte :p Bra det gikk bra da, men har full forståelse for at det blei kleint!

Ja neida altså.... Åsså bildet, da! :p

Vedlegg

• 1413217310605.jpg
    1413217310605.jpg
    52,3 KB · Visninger: 63
Hmm her er altså ikke halvparten engang.. :/ Elsker snekkerbuksene altså, de er så snåle! Har mye som er hjemmestrikka/hekla og.. Vil kjøpe alt i butikken selv. Og jeg har bare kjøpt 3 ting selv, alt det andre har vi fått! Crazy!
Tror jeg hadde klikka hvis mange fler hadde møtt opp til ultralyd enn de vi spurte :p Bra det gikk bra da, men har full forståelse for at det blei kleint!
hehe :P thats just how the family are , tror de er velkommen til og joine alt mulig uten å spørre .. viste ikke helt hva jeg skulle gjøre eller si så jeg sa ikke noe liksågodt;) gikk jo heldigvis godt da hog alt var bra med baby.. denne ganga gikk jeg helt alene da .. va nesten litt trist :/ :)

Åååå den var super fin!!! :D

10524739_10152328292241325_5592007484440284510_n.jpg
Kjøpt disse to av en venninne
10580065_10152337461066325_8468359310111991306_n.jpg DSC_7874.jpg
Kjøpt på Hennes og Mauritz

DSC_0137.JPG
Kjøpt på 70% på barnashus
2.JPG
Kjøpt i dyreparken i Kristiansand

Ja den er ordentlig god! Med to glidelåser foran og tykkelsen på den er jo helt perfekt for februarbebiser! :D
det kan jeg tenke meg .. må skaffe meg no lignende til min vinter baby :p grå er jo ganske nøytalt også det eller hvit / besh så lenge det ikke er prinsesser og traktorer på ;) hehe

Last edited:
hehe :P thats just how the family are , tror de er velkommen til og joine alt mulig uten å spørre .. viste ikke helt hva jeg skulle gjøre eller si så jeg sa ikke noe liksågodt;) gikk jo heldigvis godt da hog alt var bra med baby.. denne ganga gikk jeg helt alene da .. va nesten litt trist :/ :)

Ja kanskje like greit å ikke si noe. Dro du aleine? Uff, hvorfor det? :( Skjønner det,det er jo så spesielt å skulle se bebisen. Vil jo gjerne ha noen å dele det med...

Ja kanskje like greit å ikke si noe. Dro du aleine? Uff, hvorfor det? :( Skjønner det,det er jo så spesielt å skulle se bebisen. Vil jo gjerne ha noen å dele det med...
barnevakten ble syk ... vi har ikke ikke lov og ha med barn på undersøkelsen her og vi hadde ikke rukket og henta sønnenn vår i bhg hvis begge gikk for vi hadde time så sent :-/ kjempe kjedelig! håper på å ta en 3D om noen uker å da SKAL gubben være med :P og sønnen vår ;)

Back
Topp