Da er..

Trekløveret <3

Forumet er livet
invitasjonene sendt/levert!!!![:D][;)][:D]
Og må si jeg er ganske så fornøyd!! Ja, de er hjemmelaget, ser litt hjemmelaget ut, men er likevel nyyyyydelige om jeg kan si det selv!! [:D][8D][:D]

(Fikk ikke lagt ved bilde, og gidder ikke noe imageshack eller noe...[&o])

Jeg og tenkte å lage dem selv. Hvordan ser dine ut? Hvor lenge før sender du ut invitasjonene?

Ohhh, så herlig!Når skal dere gifte dere? Tenker det var en lettelse å få sendt de ut. Jeg har ikke begynt å tenke på de engang, og jeg skal også lage selv[:-]

ORIGINAL: prinsesse08

Jeg og tenkte å lage dem selv. Hvordan ser dine ut? Hvor lenge før sender du ut invitasjonene?

Litt vanskelig å forklare..[8D] Kan se om jeg får lagt ut bilder ikveld[:)]
Gifter oss 27februar, sendte invitasjonene nå i begynnelsen av måneden.. Men før det så hadde vi sendt ut en helt enkel "kunngjøring" (type informasjon og hold av datoen!)

ORIGINAL: ~Mirabell~

Ohhh, så herlig!Når skal dere gifte dere? Tenker det var en lettelse å få sendt de ut. Jeg har ikke begynt å tenke på de engang, og jeg skal også lage selv[:-]

Ja, er godt med alt som er gjort[;)][:D] Bare sette igang å finne meg kjole og sånt nå etterhvert da[8D][:D]
Gifter oss 27 februar, bare litt over 2mnd til!!! Iiiiik!![:D][:D]

ORIGINAL: AngelBaby

ORIGINAL: ~Mirabell~

Ja, er godt med alt som er gjort[;)][:D] Bare sette igang å finne meg kjole og sånt nå etterhvert da[8D][:D]
Gifter oss 27 februar, bare litt over 2mnd til!!! Iiiiik!![:D][:D]

Godt å høre at det er så kort tid til bryllupet deres![;)][:D]Da ble jeg putselig ikke så stressa likevel[8D]
Lykke til med kjole-letingen da!håper du finner den perfekte[:D]

Back
Topp