Da er

snoopy81

Forelsket i forumet
jeg desverre tilbake her[:(] Ikke at dere ikke er en super gjeng, men håpet jeg kunne bare komme på gjestevisitt.

Var tilbake på oppfølgingstime på klinikken idag, fosteret hadde ikke vokst og hjerte slo ikke[:(] Blir utskrapning til fredag[:(]

UFFFF nei å nei... det var jo ikke slik det skulle gå da[:(][:(]
Føler med deg.. Dette var trist[:(][:(]

Sender over en stor klem

[:(][:(][:(]ånei så trist[:(][:(][:(] sender deg en stor klem å måtte du bli gravid snart igjen

Uff så forferdelig trist at det måtte ende sånn[:(][:(][:(] Masse gode Randålf klemmer sendes din vei...

Å nei og nei!! Føler med deg[:(][:(][:(]

Så utrolig trist å høre! Håper du og mannen klarer å ta godt vare på hverandre og at dere etterhvert klarer å se framover igjen. Stor klem til deg!

Har så utrolig vondt av dere nå Snoopy [:(] Har ikke ord jeg.. Ta vare på hverandre i tiden fremover - og kos dere masse med voffsen, som er utrolig god å ha i en sånn stund. Alle mine tanker sendes din vei [:(]

Huff og huff, dette var utrolig trist å lese [:(][:(][:(]
Vet så alt for godt hvordan dere har det nå (vært der selv [:(])

Ta godt vare på hverndre nå, tenker på dere.
Bare å sende meg pm hvis du ønsker. Klem.

ORIGINAL: siwro

UFFFF nei å nei... det var jo ikke slik det skulle gå da[:(][:(]
Føler med deg.. Dette var trist[:(][:(]

Sender over en stor klem

sign[:(]

Takk for alle gode ord jenter[:)] Det er litt tøft akkurat nå[:(], men fikk den største smellen forrige uke, har hatt en uke å fordøye det på. Og det har vært godt. Men man vet liksom ikke om man klarer å komme seg oppå den hesten igjen....alt er så uvirkelig på en måte[&:]

Vil bare sende over en god klem...[:o][:(]

Neeei[:(][:(][:(]

Fy, søren.. det er så dårlig gjort.. [:(]

*Gooood trøsteklem*

å nei [:(][:(][:(]
det var ikke no kjekt å høre nei [:(][:(]
håper det går bra med deg!!! urettferdig at det skulle ende sånn da![:(]

*klemmer*

sign.....
ORIGINAL: Chumalunga

Å nei, det er ikke sant! [:(][:(][:(] Ikke du også... Kondolerer så mye, vet akkurat hvilken sorg du føler nå! Så utrolig leit at det skulle ende slik!

Trist og uretteferdig.....[:(]

ORIGINAL: Blåmann

Trist og uretteferdig.....[:(]

sign...

Dette var ikke noe hyggelig å lese nei...Klemmer og varme gode tanker sendes deres vei!!

nei og nei så trist[:(][:(][:(]sender deg en haug med trøsteklemmer.

Back
Topp